Elev når man har et lille barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg søger erfaring fra jer som har været eller er elev i en virksomhed, samtidig med at i havde et lille barn.

Hvordan fik i det til at gå op? 

Her er jeg sammen med manden, så han er der selvfølgelig også til at hjælpe til når det brænder på. Men derfor søger jeg stadig lidt erfaring fra området. 

Her vil den bette være lige i vuggestue alderen når det er.

På forhånd tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Muhmi

Følger lige med her... Jeg har overvejet at søge ind som sosu-assistent her til marts og det kunne da være meget rart at høre om andre har fået tingene til at fungere med vuggestuebarn

Anmeld

24. oktober 2011

Hansen97

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg søger erfaring fra jer som har været eller er elev i en virksomhed, samtidig med at i havde et lille barn.

Her er jeg sammen med manden, så han er der selvfølgelig også til at hjælpe til når det brænder på. Men derfor søger jeg stadig lidt erfaring fra området. 

På forhånd tak. 

Jeg var kontorelev, da min dreng var 2.5 år gammel.. det er jo ikke anderledes end hvis man havde et helt almindeligt arbejde.. så det kan jeg ikke se noget problem i...

ved ikke lige hvad du tænker der kunne blive et problem?

Anmeld

24. oktober 2011

Muhmi skriver:

Følger lige med her... Jeg har overvejet at søge ind som assistent her til marts og det kunne da være meget rart at høre om andre har fået tingene til at fungere med vuggestuebarn

Anmeld

24. oktober 2011

Hansen97 skriver:

Jeg var kontorelev, da min dreng var 2.5 år gammel.. det er jo ikke anderledes end hvis man havde et helt almindeligt arbejde.. så det kan jeg ikke se noget problem i...

ved ikke lige hvad du tænker der kunne blive et problem?

Primært arbejdstiderne. Da det måske bliver butik. Men andre i butik har vel også børn. 

Anmeld

24. oktober 2011

Hansen97

Primært arbejdstiderne. Da det måske bliver butik. Men andre i butik har vel også børn. 

Ja.. som sagt er det jo ikke anderledes end et almindeligt arbejde... også arbejdstiderne.. så det er jo en tilvænning.... men held og lykke...

Anmeld

24. oktober 2011

Hansen97 skriver:

Ja.. som sagt er det jo ikke anderledes end et almindeligt arbejde... også arbejdstiderne.. så det er jo en tilvænning.... men held og lykke...

Det har du ret i. Jeg frygter bare lidt de lange arbejdstider i butikkerne i KBH. Men hvis jeg er heldig kan jeg finde en plads som er fleksibel, eller hvor lukketiderne er i gadeplan, og dermed tidligere end i et center.

Og mange tak.  

Anmeld

24. oktober 2011

Muhmi skriver:

Følger lige med her... Jeg har overvejet at søge ind som sosu-assistent her til marts og det kunne da være meget rart at høre om andre har fået tingene til at fungere med vuggestuebarn

Jeg tror assistenten er ok at tage mens man har små. Jeg er selv lidt "bekymret" omkring butikstiderne, da det nok er i butik jeg vil være elev. Men det kan vel lade sig gøre. 

Anmeld

24. oktober 2011

liwsmor

På forhånd tak. 

jeg har været elev i virksomhed..

vi fik det til fungere sådan, at vi allerevet hver dag samme tid og kørte på arbejde efter, når vores datter skulle hentes var det den der fik tidligst fri, ellers hentede bedste forældrene.. 

med sygdag, har man ikke ret til nogen barns først sygedag først når man har været på elevpladsen 6 måneder på elevpladsen, derfor fik vi andre til at passe hende, jeg blevet kaldt hjem en dag, og kan min chef trække mig i løn.

jeg ved ikke rigtigt hvad du ville hører om at have en elevplads imens man har et barn, men du er velkommen til at spørger så prøver jeg at svarer

Anmeld

24. oktober 2011

Mor til Ella

Det har du ret i. Jeg frygter bare lidt de lange arbejdstider i butikkerne i KBH. Men hvis jeg er heldig kan jeg finde en plads som er fleksibel, eller hvor lukketiderne er i gadeplan, og dermed tidligere end i et center.

Og mange tak.  

problemet ligge desværre tit i at det kan være svært som arbejdsgiver i det private særligt i butikkerne da man tit ikke er så mange ansat og at det er når folk får fri ved 3 4 tiden at der bliver travlt. Men det kan da sikkert lade sig gøre, men i vores fag frisør er det ikke eleverne der har de fleksible arbejdstider.

Håber du finder det rigtige for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.