Lavt hcg :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

AnnaK89

Gaia skriver:

Tror da sagtens du kan ringe og stille dem et spørgsmål.

Du tænke godt nok på gynækologisk ikke?
Det er vel der de ved sådan noget? Overvejer lidt om man måske kan ringe til sådan nogle der scanner? Eller en privatklinik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Gaia

AnnaKJ skriver:

Du tænke godt nok på gynækologisk ikke?
Det er vel der de ved sådan noget? Overvejer lidt om man måske kan ringe til sådan nogle der scanner? Eller en privatklinik.

Nej jeg tænker på svanger ambulatoriet der hvor du får fortaget scanninger på sygehuset.

Anmeld

24. oktober 2011

AnnaK89

Gaia skriver:

Nej jeg tænker på svanger ambulatoriet der hvor du får fortaget scanninger på sygehuset.

Jeg tænkte på - sådan en privat scanningsklinik, ved de ikke det? Jeg er bare ikke meget for at forstyrre dem på sygehuset.

Anmeld

24. oktober 2011

babymus77

AnnaKJ skriver:

Jeg tænkte på - sådan en privat scanningsklinik, ved de ikke det? Jeg er bare ikke meget for at forstyrre dem på sygehuset.

Prøv at gå ind på jordemoder.dk det er en privat Jdm scanningsklinik her hvor jeg bor.. Jeg har gået i skole med hende der har den... Hun er super sød og vil med sikkerhed svare på det:-) jeg tror nu sagtens du ka slappe af, nogle har jo så lavt den ikk kan måles i 4+ 0 så der er håb;-) sender dig et kram og skynd dig at ringe til hende;-)

Anmeld

24. oktober 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Så længe tallet er 100 eller der over,når du er 4+0,så er det fint.

Det er hvad fertilitetsklinikkerne går efter.

Anmeld

24. oktober 2011

babymus77

babymus77 skriver:

Prøv at gå ind på jordemoder.dk det er en privat Jdm scanningsklinik her hvor jeg bor.. Jeg har gået i skole med hende der har den... Hun er super sød og vil med sikkerhed svare på det:-) jeg tror nu sagtens du ka slappe af, nogle har jo så lavt den ikk kan måles i 4+ 0 så der er håb;-) sender dig et kram og skynd dig at ringe til hende;-)

Jeg har sendt dig hendes nummer;-)

Anmeld

24. oktober 2011

AnnaK89

babymus77 skriver:

Jeg har sendt dig hendes nummer;-)

Tusind tak det prøver jeg når jeg kommer hjem

Anmeld

24. oktober 2011

Gaia

AnnaKJ skriver:

Tusind tak det prøver jeg når jeg kommer hjem

Hvordan gik det? fik du et svar på om hcg tallet var ok?

Anmeld

24. oktober 2011

AnnaK89

Gaia skriver:

Hvordan gik det? fik du et svar på om hcg tallet var ok?

Hun var optaget da jeg ringede - så Thomas ville få hende til at ringe tilbage når hun havde tid  

Men han lød også rigtig flink

Anmeld

24. oktober 2011

Gaia

AnnaKJ skriver:

Hun var optaget da jeg ringede - så Thomas ville få hende til at ringe tilbage når hun havde tid  

Men han lød også rigtig flink

Krydser fingre og venter spændt på en update fra dig forhåbentlig en positiv opdate.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.