Lavt hcg :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Gaia

Ring til svangerambulatoriet på dit sygehus de ved det i hvert fald med sikkerhed. Sender et kram og krydser fingre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

AnnaK89

Gaia skriver:

Ring til svangerambulatoriet på dit sygehus de ved det i hvert fald med sikkerhed. Sender et kram og krydser fingre.

Kan man godt tillade sig det?
Er virkelig nervøs

Anmeld

24. oktober 2011

Kit

Jeg håber virkelig, at jeres lille spire ligger trygt og godt i din mave, så din bekymring viser sig ubegrundet. Men jeg kan sagtens forstå dig.

Jeg brugte følgende link  http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/almindelige-undersoegelser-under-graviditeten/graviditetshormonet-hcg.htm da jeg fik taget blodprøver. Min endte i en SA i uge 6-8, men før jeg begyndte at bløde var mit tal 133. Gynækologen mente det var i den lave ende, men at det kunne stadig udvikle sig. Begyndte at bløde dagen efter blodprøven.

Prøv at slappe af og se på resultat af næste prøve - så længe du ikke bløder eller har andre "faresignaler", så er der jo masser af håb.

for at alt er godt hos dig og næste prøve viser et højere tal.

Anmeld

24. oktober 2011

AnnaK89

Kit skriver:

Jeg håber virkelig, at jeres lille spire ligger trygt og godt i din mave, så din bekymring viser sig ubegrundet. Men jeg kan sagtens forstå dig.

Jeg brugte følgende link  http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/almindelige-undersoegelser-under-graviditeten/graviditetshormonet-hcg.htm da jeg fik taget blodprøver. Min endte i en SA i uge 6-8, men før jeg begyndte at bløde var mit tal 133. Gynækologen mente det var i den lave ende, men at det kunne stadig udvikle sig. Begyndte at bløde dagen efter blodprøven.

Prøv at slappe af og se på resultat af næste prøve - så længe du ikke bløder eller har andre "faresignaler", så er der jo masser af håb.

for at alt er godt hos dig og næste prøve viser et højere tal.

Var dit hcg på 133 i uge 6-8?
Jeg er kun i uge 5 og det er på 173 - så der er stadig en god chance?

Anmeld

24. oktober 2011

Kit

Var dit hcg på 133 i uge 6-8?
Jeg er kun i uge 5 og det er på 173 - så der er stadig en god chance?

Jeps, så det er jo meget lavt i forhold til dit. Og hvis man ser de forskellige skemaer, så er det store intervaller.

Ifølge gynækologen, så er det mere udviklingen de kigger på. Men hun sagde, at mit var lavt i forhold til, hvor langt jeg angiveligt var. Hun fik jo også ret, da det endte i SA. Grunden til at jeg skriver 6-8 uger er, at min cyklus var meget uregelmæssig og vi var henvist til gynækolog til terminsscanning, hvor jeg blev sendt videre til blodprøve.

Hvornår får du svar på ny prøve?

Anmeld

24. oktober 2011

AnnaK89

Kit skriver:

Jeps, så det er jo meget lavt i forhold til dit. Og hvis man ser de forskellige skemaer, så er det store intervaller.

Ifølge gynækologen, så er det mere udviklingen de kigger på. Men hun sagde, at mit var lavt i forhold til, hvor langt jeg angiveligt var. Hun fik jo også ret, da det endte i SA. Grunden til at jeg skriver 6-8 uger er, at min cyklus var meget uregelmæssig og vi var henvist til gynækolog til terminsscanning, hvor jeg blev sendt videre til blodprøve.

Hvornår får du svar på ny prøve?

Jeg får svar på onsdag.
Har lidt mens. smerter, men det kan i sig selv jo være normalt nok i starten af graviditeten og bløder ikke.

Er bare så skrækkelig nervøs og der er bare lang tid til onsdag

Anmeld

24. oktober 2011

Kit

Forstå dig godt og ventetiden er lang.

Ja, menssmerter er normalt og det havde jeg også i min anden graviditet, der endte godt

Ved min SA var smerterne som veer.

for positivt svar på onsdag

Anmeld

24. oktober 2011

AnnaK89

Kit skriver:

Nemlig - har det næsten hver dag og har haft det i en uge nu.
Jeg håber det ender godt, eller at de måske sender mig til en tidlig scanning.

Tak for dine krydsede fingre

Anmeld

24. oktober 2011

AnnaK89

Kit skriver:

Forstå dig godt og ventetiden er lang.

Ja, menssmerter er normalt og det havde jeg også i min anden graviditet, der endte godt

Ved min SA var smerterne som veer.

for positivt svar på onsdag

Nemlig - har det næsten hver dag og har haft det i en uge nu.
Jeg håber det ender godt, eller at de måske sender mig til en tidlig scanning.

Tak for dine krydsede fingre

Anmeld

24. oktober 2011

Gaia

AnnaKJ skriver:

Kan man godt tillade sig det?
Er virkelig nervøs

Tror da sagtens du kan ringe og stille dem et spørgsmål.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.