Sælges: Katvig str. 92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. oktober 2011

Mumto3

Christina.78 skriver:

nej hvor sødt!!

En samlet pris på dette incl?

Hvor brugt er tøjet??

du kan få 2 x velour inkl Porto til 160 kr og 3 x velour til 220 kr inklen kjole koster 350 kr fra ny af og bukserne 225 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Hollybaby

Hva vil du ha for velour dragten, samt bukserne med lilla lommer?

Anmeld

27. oktober 2011

Christina.78

du kan få 2 x velour inkl Porto til 160 kr og 3 x velour til 220 kr inklen kjole koster 350 kr fra ny af og bukserne 225 kr

Var kun interesseret i dette sæt..samlet pris på dette sæt med porto

er "kjolen"/blusen velour"?

Bukserne ligner bomuldstof...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2011

Mumto3

Christina.78 skriver:

Var kun interesseret i dette sæt..samlet pris på dette sæt med porto

er "kjolen"/blusen velour"?

Bukserne ligner bomuldstof...

Det er et veloursæt. Både kjole og bukser er velour. den stribede kjole på det allerførste billed er i bomuld.

Anmeld

27. oktober 2011

Mumto3

Hollybaby skriver:

Hva vil du ha for velour dragten, samt bukserne med lilla lommer?

Jeg vil gerne have 125 kr velourdragten. Den har været brugt 2 eller 3 gange, så de er helt som nye. Bukserne er brugte, men uden pletter eller huller. Dem kan du få for 50 kr.

Anmeld

27. oktober 2011

dorthemus

Mumto3 skriver:

Jeg har kjoler, leggings, bluser og velourtøj til salg fra katvig til piger i størrelse 92.

Ved interesse har jeg også strømper/buksestrømper der passer til i størrelse 92/98

Pris incl på 6 og 7

Anmeld

27. oktober 2011

Mumto3

dorthemus skriver:

Pris incl på 6 og 7

Smækbukserne er i velour og i super flot stand. De er stort set ikke brugt. Tror hun har haft dem på 2 måske 3 gange. Dem sælger jeg for 125kr og 75 kr for den stribede velourkjole.

Nu ved jeg jo hvor du arbejder..., så mon ikke vi kunne finde ud af noget og spare porto? Ellers koster det 30 kr at sende.

Anmeld

27. oktober 2011

dorthemus

Mumto3 skriver:

Smækbukserne er i velour og i super flot stand. De er stort set ikke brugt. Tror hun har haft dem på 2 måske 3 gange. Dem sælger jeg for 125kr og 75 kr for den stribede velourkjole.

Nu ved jeg jo hvor du arbejder..., så mon ikke vi kunne finde ud af noget og spare porto? Ellers koster det 30 kr at sende.

Undskyld det var velourdragten jeg mente jeg arbejder inde ved Nørreport.

Anmeld

27. oktober 2011

dorthemus

Mumto3 skriver:

Nu rabler det da for mig jeg mente de lilla bukser med lommer?

Anmeld

27. oktober 2011

dorthemus

Mumto3 skriver:

Altså 5 og 7

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.