Er det for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

mor2011_

Mira0911 skriver:

Fordi jeg spørger er pga stingene jeg fik efter fødslen... 

jeg blev syet rigtigt meget og det sket ikke noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Miss T

Gør det hvis du føler, at din krop siger god for det ellers lad være. Du er den eneste der selv kan bedømme om du kan holde til det.

Anmeld

23. oktober 2011

AnneBJ

Mira0911 skriver:

Tænker nu også på de sting jeg fik efter fødslen... 3 stk... om de kunne ske og springe op? 

Jeg løb før jeg blev gravid, og har ikke motioneret siden jeg blev gravid... og tripper for at komme igang igen... Dog skal jeg vente med at løb til efter 8 uger... 

Det springer ikke op efter en måned, og slet ikke ved almindelig gang! Jeg havde nået at gå 5 km's ture inden Felix var en måned, og jeg havde fået 5 sting, så gå I bare!

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

Mor til 2, snart 3 skriver:

Altså hvordan har de neder dele det??? Da jeg havde fået Fie gikjeg meget i hverdagen både med hunden og Tammie i børnehave.. Men jeg havde også kun to små rifter

Inden for den sidste uges tid, har jeg ikke mærket ømhed eller smerter... Først nu jeg sådan rigtigt kan sidde på en stol uden en pude, tæppe hvad det ellers måtte være... 

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

AnneBJ skriver:

Det springer ikke op efter en måned, og slet ikke ved almindelig gang! Jeg havde nået at gå 5 km's ture inden Felix var en måned, og jeg havde fået 5 sting, så gå I bare!

Okey... Ja lige på det punkt der er jeg nok lige lidt forsigtigt... 

Jamen så vil jeg da vandre afsted imorgen... 

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

Miss T skriver:

Gør det hvis du føler, at din krop siger god for det ellers lad være. Du er den eneste der selv kan bedømme om du kan holde til det.

Ja det er det... Det kommer også til at være i mit tempo... Ikke kærestens, så han bliver rigtig træt af at gå med mig i morgen... 

Anmeld

23. oktober 2011

TaAsJu

Mira0911 skriver:

Inden for den sidste uges tid, har jeg ikke mærket ømhed eller smerter... Først nu jeg sådan rigtigt kan sidde på en stol uden en pude, tæppe hvad det ellers måtte være... 

Man kan jo altid prøve... Jeg havde nok prøvet hvis det var mig

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

mor2011_ skriver:

jeg blev syet rigtigt meget og det sket ikke noget

Okey... Tager en tur imorgen og så må jeg se hvordan det går... 

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

Mor til 2, snart 3 skriver:

Man kan jo altid prøve... Jeg havde nok prøvet hvis det var mig

Jeg tager turen imorgen  i mit tempo...  Blev jo ligesom nød til at spørge, for at høre... 

Anmeld

23. oktober 2011

Miss T

Mira0911 skriver:

Ja det er det... Det kommer også til at være i mit tempo... Ikke kærestens, så han bliver rigtig træt af at gå med mig i morgen... 

Ah mon ikke han bare er glad for at have selskab på gåturen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.