Er det for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.328 visninger
41 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Mira0911

Det er lidt over 1 måned siden jeg fødte... Og planen er at vejret skal blive super godt i morgen.... 

Julie går i dagpleje 2 km væk fra vores hjem... Vi har snakket frem og tilbage om at gå ud og hente hende, sammen med Lina og hunden... Og lige for at vise Lina frem til dagplejeren... 

I det hele er det jo 4 km - og er det alt for meget at gå allerede? 

Skal jeg bare gå mig den tur med familien imorgen eller lade helt vær? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

AnneBJ

Hvis du ellers har et normalt aktivitetsniveau ville jeg da bare gøre det... Hvis du let får ondt ved fysisk aktivitet ville jeg ikke gøre det...

Anmeld

23. oktober 2011

Fam. Madsen

jeg ville gå. det er så dejlig og komme ud. jeg går op med min ælste søn og der er ca. 3 km hver vej og jeg gik der op da der ca var gået 15 mdr men jeg fik og så kejsersnit.

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

AnneBJ skriver:

Hvis du ellers har et normalt aktivitetsniveau ville jeg da bare gøre det... Hvis du let får ondt ved fysisk aktivitet ville jeg ikke gøre det...

Tænker nu også på de sting jeg fik efter fødslen... 3 stk... om de kunne ske og springe op? 

Jeg løb før jeg blev gravid, og har ikke motioneret siden jeg blev gravid... og tripper for at komme igang igen... Dog skal jeg vente med at løb til efter 8 uger... 

Anmeld

23. oktober 2011

TaAsJu

Altså hvordan har de neder dele det??? Da jeg havde fået Fie gikjeg meget i hverdagen både med hunden og Tammie i børnehave.. Men jeg havde også kun to små rifter

Anmeld

23. oktober 2011

twinny

hey...

Jeg fik strengt besked, jeg INGENTING måtte lave i 3 måneder... ikk engang støvsuge..

For jeg var bristet nogle ubehagelige steder...  

Men så bestemte jeg mig for jeg lige skulle støvsuge igår, fordi jeg er så dårlig til at sidde på min flade.... Det skulle jeg ikk have gjort, så begyndte jeg at bløde helt vildt og få ondt...  (så fra nu a lytter jeg på lægerne)

Men jeg har gået masser a lange ture uden der er sket noget... Så hvis du tager det i roligt tempo, kan du vel godt...

Anmeld

23. oktober 2011

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Det er lidt over 1 måned siden jeg fødte... Og planen er at vejret skal blive super godt i morgen.... 

Julie går i dagpleje 2 km væk fra vores hjem... Vi har snakket frem og tilbage om at gå ud og hente hende, sammen med Lina og hunden... Og lige for at vise Lina frem til dagplejeren... 

I det hele er det jo 4 km - og er det alt for meget at gå allerede? 

Skal jeg bare gå mig den tur med familien imorgen eller lade helt vær? 

Jeg gik faktisk ret meget efter jeg havde født . Mere end to km .. 

Jeg blev også syet og de sprang ikke op

Anmeld

23. oktober 2011

mor2011_

og hvorfor skulle du ikke kun gå den tur..?? det er jo noget så normalt som det kan være da jeg har født gik jeg fra sygehuset hjem 1½ døgn efter og så var vi ud og gå hverdag og jeg blev syet flere steder

Anmeld

23. oktober 2011

morethanperfect

mor2011_ skriver:

og hvorfor skulle du ikke kun gå den tur..?? det er jo noget så normalt som det kan være da jeg har født gik jeg fra sygehuset hjem 1½ døgn efter og så var vi ud og gå hverdag

Ja det gjorde jeg også

Vi havde ca 3 km. hjem , og det var 2 dage efter jeg havde født ..

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

mor2011_ skriver:

og hvorfor skulle du ikke kun gå den tur..?? det er jo noget så normalt som det kan være da jeg har født gik jeg fra sygehuset hjem 1½ døgn efter og så var vi ud og gå hverdag

Fordi jeg spørger er pga stingene jeg fik efter fødslen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.