At være ude...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

Rasmine

Er I gode til at opholde Jer udenfor, i den friske luft med ungerne?
Leg i haven.
Gåture.
Hente på gåben, istedet for bil...
Osv osv osv.

Jeg er IKKE, især ikke når det er mørkt, gråt og trist.
MEN jeg VIL altså til at have noget mere luft og lys.

-Andre som vil hoppe med på bølgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Joan ( Smallie )

Vi er gode til at være ude. Hvis vi har været ude en ½ til en hel time når knægten kommer hjem fra dp er han meget nemmer at have med at gøre. Så det gør jeg gerne for at få en mere rolig aften.

Men nu er han også en rigtig ude dreng og så har han omkring 2500kvm at løbe rundt på herhjemme.

Lørdag og søndag ved jeg slet ikke hvad jeg skal få tiden til at gå med hvis vi ikke er ude at haldle eller ude at lege. Og når det er regn og ikke er til at være ude går vi tit i værkstedet så går tiden med det.

Så jo vi er gode til at komme ud.

Joan

Anmeld

5. februar 2009

bette

jeg har også et udebarn.. han elsker det simpelthen.. og kunne få flere år til at gå derude.. men jeg gør det nok også for lidt med ham..
ville egentlig gerne noget mere.. jeg fryser bare helt vildt lige i tiden.. og hader kulde..

men nu her hvor jeg har vinterferie med mikkel.. så skal vi da helt klart udenfor og lege.. så han ikke er så sur og pylderet...

Anmeld

5. februar 2009

..

Er slet slet ikke god til det.. Hvad laver I når I er ude med dem?

Når jeg har stået ude lidt så fryser jeg bare, kan godt se at Smilla syntes det er sjovt at lege i sandkassen eller med kosten eller noget - men hvad laver I ellers?

Anmeld

5. februar 2009

Louise mortil4

jeg sys da vi er ok til det. Jeg går op i dp med tvillingerne hver morgen da vi kun har 1 bil og den har manden. Vil tro der er ca 2 km hjem og der op, Freja kører med naboen i BH da de også har 2 der skal afleveres deroppe og der er 4 km hver vej. I weekenderne er vi tit ude og gynge eller ungerne hopper på trampolinen der står ude i laden, så ude det er vi da.

Nu har vi fået lavet et kaninbur der er så stor at ungerne kan sidder inde ved kaninerne og snakke med dem, så det kommer vi nok også til at bruge en del tid på.

Knus Louise

Anmeld

5. februar 2009

Loggidut

er virkelig dårlig til det!

ihvertfald her i vinterperioden

Anmeld

5. februar 2009

Rasmine

Jamen, på med skiundertøj, hue og vanter..
Vi går ofte igennem parken, der er legepladser.
Ellers er vi i haven, der er legehus, sandkasse, trillebør, koste, gynger mv.
Ved ikke helt hvad jeg skal lave når vi er ude, på denne årstid, jeg går jo ligesom ikke og luger eller slår græs, vel.

Anmeld

5. februar 2009

linemus

Om eftermiddagen er ude-tid den tid, det tager at gå hjem. Nogengange er det i fuld fart i barnevognen (mest hvis det regner), ellers får de lov til at gå selv, og det tager godt en halv time at gå de 20-30 meter hjem. Andre gange skal vi ned efter storebror, og så er vi ude en times tid, men det er jo ikke tid de leger.

I weekenderne er det lidt forskelligt. Som regel går vi ud om formiddagen, eller andre gør, for de er jo blevet passet rigtig meget de sidste par måneder. Orker jeg ikke, bliver vi inde, men så bliver vi allesammen så ugidelige, at det bliver træls.

Nu har jeg lige i dag fået lækkert skitøj sponsoreret af mamma i kandidatgave, så nu er jeg klar til alverdens legepladser i bidende frost

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.