sko til baby???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2009

trunte89

Vi har bare sådan nogle futter fra mikkline, synes, at de er super gode, og så bliver de siddene på!
Hun har også et par fra skoringen og et par adidas, så der bliver skiftet lidt mellem de 3
Men til en tur i klapvognen osv er futterne rigtig gode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

malou

starsofheaven skriver:

nej det var der da der var glat så gled kæresten med bilen og hele fronten blev smadret.. en dejlig bil.. pougeot 406 øv øv.. så nu må jeg op på cyklen... jeg er fra falster

http://www.abrakadabraaalborg.dk/page226.html Har fundet dem på tilbud her Du skal nok tage en str.1.

øv med bilen.... jeg total skadet også min bmw på motorvejen sidste vinter... slut prut ikke mere bmw til malou det var ikke nogen sjov oplevelse!!
Får I ikke penge til ny bil fra forsikr.??

knus

Anmeld

5. februar 2009

malou

malou skriver:

http://www.abrakadabraaalborg.dk/page226.html Har fundet dem på tilbud her Du skal nok tage en str.1.

øv med bilen.... jeg total skadet også min bmw på motorvejen sidste vinter... slut prut ikke mere bmw til malou det var ikke nogen sjov oplevelse!!
Får I ikke penge til ny bil fra forsikr.??

knus

Hmmmm de er udsolgt alle sammen... har lige tjekket. men så ved du ihvertfald hvordan de ser ud

Anmeld

5. februar 2009

Mie A

babysam kører tilbud på mikk-line varer - 50% på det hele.

Anmeld

5. februar 2009

Mie A

Mormilla skriver:

Hvor kan man købe dem???? De er bare flotte!!!

lige den der model er fra growingfeet.dk - men de fleste skohandlere har bundgaards prewalkers.

Anmeld

5. februar 2009

Mormilla

Mie A skriver:

lige den der model er fra growingfeet.dk - men de fleste skohandlere har bundgaards prewalkers.

Taj for hjælpen De har mange fede sko...

Anmeld

5. februar 2009

Kvindemin

Har lige købt disse sko til Celina, de er så smarte og samtidig en rigtig god sko fra Reebok.

Men du har ret, når de skal på legepladsen skal hun vel også have sko på, hun bliver jo nok sat ned i sand kassen til de andre børn. Hvad med en lille 'løs' vinterstøvle. Det fik Celina dengang. Og så ellers bare et par dejlige futter og et par dejlige tykke strømper.

For puuha, det er en kold tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.