sko til baby???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2009

malou

Christinahr skriver:

jeg har lige opdaget det smarteste

http://www.filiokus.dk/product.asp?product=1123

det må da lige være sådan nogen du skal have

DØDSMART!!!!!!! dem nupper jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Miamaja

Mie A skriver:

Personlig ville jeg vælge sådan en prewalker sko. De fåes i mange farver.

jep jep

Anmeld

5. februar 2009

starsofheaven

Christinahr skriver:

jeg har lige opdaget det smarteste

http://www.filiokus.dk/product.asp?product=1123

det må da lige være sådan nogen du skal have

ja de var sku smarte

Anmeld

5. februar 2009

starsofheaven

malou skriver:

Der er mange nede hos os der køber sådan nogle vandtætte overtræks futter til de små. Ved at bla. mick line laver dem til deres flyverdragter i sort, blå, rød og brun. De er også super gode hvis man cykler med sit barn.. de koster ca. 120 kr

knus malou

okay hvor kan man købe dem henne? skal nemlig til at cykle med hende da vores bil lige er blevet total skadet

Anmeld

5. februar 2009

starsofheaven

jeg har fundet nogle her til jer derude.. de virker da meget fornuftige til når man er ude med dem i klapvogn eller på cykel www.kidsinstyle.dk/product.asp

Anmeld

5. februar 2009

Cris

Jeg har brugt rigtigt meget Novali sutsko (moccasiner)
http://www.tinyzone.dk/group.asp?group=648

Jeg synes, at de er rigtigt gode og de har virkeligt holdt meget godt. De blev brugt både inden- og udendoors. Hvis det er for koldt eller vådt, så kan du putte de der vandtætte overtræks på moccasinerne.

Anmeld

5. februar 2009

Mormilla

Mie A skriver:

Personlig ville jeg vælge sådan en prewalker sko. De fåes i mange farver.

Hvor kan man købe dem???? De er bare flotte!!!

Anmeld

5. februar 2009

malou

starsofheaven skriver:

okay hvor kan man købe dem henne? skal nemlig til at cykle med hende da vores bil lige er blevet total skadet

ej øv.... trafik ulykke eller? Prøv at se på www.mikkline.dk der er en forhandler liste så kan du jo ringe rundt og hører hvem der har dem. Vi har dem i emil og ida men det er i københavn og ved ikke hvor du er fra. Dem fra mikline går højere op på benet end dem du har fundet i røde. og de tager minus 20 grader

knus fra malou

Anmeld

5. februar 2009

starsofheaven

jeg har lige bestilt dem her, de er mega fede sys jeg www.konceptkids.dk/overtraekssko-pu-p-1275.html

Anmeld

5. februar 2009

starsofheaven

malou skriver:

ej øv.... trafik ulykke eller? Prøv at se på www.mikkline.dk der er en forhandler liste så kan du jo ringe rundt og hører hvem der har dem. Vi har dem i emil og ida men det er i københavn og ved ikke hvor du er fra. Dem fra mikline går højere op på benet end dem du har fundet i røde. og de tager minus 20 grader

knus fra malou

nej det var der da der var glat så gled kæresten med bilen og hele fronten blev smadret.. en dejlig bil.. pougeot 406 øv øv.. så nu må jeg op på cyklen... jeg er fra falster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.