Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pastry26 skriver: Jeg har købt disse! Total retro! de er super fede at have på, dejlige varme og gode at gå i...
Jeg har købt disse! Total retro! de er super fede at have på, dejlige varme og gode at gå i...
De ser også rigtig dejlig varme ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merichs skriver: Synes rigtig godt om dem på billede 1
Synes rigtig godt om dem på billede 1
De er også så lækre!! Og de fåes i flere farver, blandt andet sort, blå og hvid
Ansemusen skriver: Har bestilt disse, og skal hente dem på posthuset i dag. Havde dem også sidste og forrige år. De er dog i en mere cremehvid farve og med guldagtigt mønster i stedet for sølv. ELSKER dem! Dada Aspen Babe hedder de, men de er lidt svære at opstøve..
Har bestilt disse, og skal hente dem på posthuset i dag. Havde dem også sidste og forrige år. De er dog i en mere cremehvid farve og med guldagtigt mønster i stedet for sølv. ELSKER dem!
Dada Aspen Babe hedder de, men de er lidt svære at opstøve..
Ej de er også fine
L.J.L skriver: De er også så lækre!! Og de fåes i flere farver, blandt andet sort, blå og hvid
De kommer i hvert fald på listen med hvad jeg kan tænke mig
merichs skriver: Ej de er også fine
De fås også i sort. De er også rigtig fede! Men jeg elsker de cremfarvede, fordi man ligner en sød venterpige. De er virkelig nuttede i formen og så er de perlemor i overfladen. Elsker dem!!!
Ansemusen skriver: De fås også i sort. De er også rigtig fede! Men jeg elsker de cremfarvede, fordi man ligner en sød venterpige. De er virkelig nuttede i formen og så er de perlemor i overfladen. Elsker dem!!!
Uh de kommer i hvert fald også på "want" listen
Der skulle selvfølgelig stå VINTERPIGE
Ansemusen skriver: Der skulle selvfølgelig stå VINTERPIGE
Haha havde slet ikke lagt mærke til at du havde skrevet forkert
merichs skriver: Uh det er ved at være koldt. Og så er det jo tid til nyt fodtøj Kan ikke helt bestemme mig for hvad jeg skal løbe i år. Hvilken vinterstøvle/sko har du?
Uh det er ved at være koldt. Og så er det jo tid til nyt fodtøj Kan ikke helt bestemme mig for hvad jeg skal løbe i år.
Hvilken vinterstøvle/sko har du?
Det her er mine støvler
Jeg købte dem sidste år og de er FANTASTISKE! De fåes også i en lys grå og en mørk brun
Ditte_Marie skriver: Det her er mine støvler Jeg købte dem sidste år og de er FANTASTISKE! De fåes også i en lys grå og en mørk brun
De ser også rigtig lækre ud. Hvilket mærke er det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128