Vis mig din vinterstøvle/sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.354 visninger
30 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

merichs

Uh det er ved at være koldt. Og så er det jo tid til nyt fodtøj  Kan ikke helt bestemme mig for hvad jeg skal løbe i år.

Hvilken vinterstøvle/sko har du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Koen.

merichs skriver:

Uh det er ved at være koldt. Og så er det jo tid til nyt fodtøj  Kan ikke helt bestemme mig for hvad jeg skal løbe i år.

Dem kan du se på tirsdag

Anmeld

23. oktober 2011

merichs

tanja. skriver:

Dem kan du se på tirsdag

Haha så gør jeg det

Anmeld

24. oktober 2011

merichs

Er der SLET IKKE nogen der vil vise frem??

Anmeld

24. oktober 2011

L.J.L

merichs skriver:

Har mine Pajar boots fra sidste vinter, og mine nye blowfish støvler. Men vil HELT vild gerne have de HUB støvler på billede 3

Anmeld

24. oktober 2011

pastry26

merichs skriver:

Jeg har købt disse! Total retro! de er super fede at have på, dejlige varme og gode at gå i...

Dr. Martens støvle '8 huls'

Anmeld

24. oktober 2011

Ansemusen

Har bestilt disse, og skal hente dem på posthuset i dag. Havde dem også sidste og forrige år. De er dog i en mere cremehvid farve og med guldagtigt mønster i stedet for sølv. ELSKER dem!

Dada Aspen Babe hedder de, men de er lidt svære at opstøve..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2011

Misty

L.J.L skriver:

Har mine Pajar boots fra sidste vinter, og mine nye blowfish støvler. Men vil HELT vild gerne have de HUB støvler på billede 3

Hej hej

Jeg har de der HUB-støvler.. Og jeg synes godt nok at de hurtigt bliver slidte og MEGET hurtigt gennemblødte(selvom jeg har sprayet dem)! Men så længe der ingen sne er så er de bare super lækre...

Så er du advaret inden du bruger 1100kr

Anmeld

24. oktober 2011

L.J.L

Misty skriver:

Hej hej

Jeg har de der HUB-støvler.. Og jeg synes godt nok at de hurtigt bliver slidte og MEGET hurtigt gennemblødte(selvom jeg har sprayet dem)! Men så længe der ingen sne er så er de bare super lækre...

Så er du advaret inden du bruger 1100kr

Okay tak for tippet Men de er bare såååå fede

Anmeld

24. oktober 2011

merichs

L.J.L skriver:

Synes rigtig godt om dem på billede 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.