Hjæælp.. Hvad kan det være? Lidt bange. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

th

PernilleogDennis skriver:

Så en lille update.. jeg er blevet indlagt fordi jeg var startet med at gå i fødsel min livmoder var helt blød og kun en cm lang hvor jordemoderen sagde at den skulle være hård, og at man minimum skulle kunne mærke 3 cm.... Så det var godt nok jeg lige fik ringet..

Blev indlagt med det samme så derfor får i først lige en update nu da jeg først har fået min computer herop nu..

Jeg har fået to sprøjt lungemodner.. AV AV!! Og så får jeg drop af noget ve stoppende noget jeg minimum skal have i 48 timer og så vurdere de om jeg kan komme hjem derefter.. Jeg har konstant pluk veer men ikke nogen jeg mærker til det er bare hvad den strimmel siger jeg har på maven.. :-) Så fremtiden er lidt usikker.. men jeg håber og krydser fingre for at jeg muligvis kan komme hjem imorgen igen.

her er nemlig hverken tv eller internet eller noget som helst..

Hun skydes til at være en nogenlunde stor pige på 2200 gram. og er idag 33+3 Så de vil satse på at jeg kan holde hende inde i 4 dage endnu (Og selvfølgelig helst længere) da de ikke stopper fødsler efter uge 34..

det var godt du kom afsted så, krydser finger for jeres lille pige bliver derinde et godt stykke tid endnu,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

PernilleogDennis

th skriver:

det var godt du kom afsted så, krydser finger for jeres lille pige bliver derinde et godt stykke tid endnu,,,

Ja, Det gør jeg godtnok også..  

Anmeld

24. oktober 2011

Mi

Pøj pøj, håber hun bliver derinde lidt endnu  Ellers går det også, nu er du jo så langt henne, så hun nok skal klarer sig, selvom hun melder sin ankomst.

Anmeld

24. oktober 2011

th

Ja, Det gør jeg godtnok også..  

kan fortælle dig at min veninde venter tvillingere og i uge 22 fandt de ud af det samme som dig, hun har varet indlagt i 11 uger, men kom hjem i sidste uge og er nu i uge 33, så nu krydser jeg bare finger for en mere. kom endelig med en update

Anmeld

24. oktober 2011

PernilleogDennis

th skriver:

kan fortælle dig at min veninde venter tvillingere og i uge 22 fandt de ud af det samme som dig, hun har varet indlagt i 11 uger, men kom hjem i sidste uge og er nu i uge 33, så nu krydser jeg bare finger for en mere. kom endelig med en update

Puuuha 11 uger er godt nok længe..  Men det er nok også lidt mere risikabelt når der er to små babyer.. men det har de da holdt fint nede så.. hold da op.. Så er chancerne for mig da også gode så håber virkelig hun er derinde et godt stykke tid endnu. ja kommer med en update så snart jeg får noget mere afvide/ der sker noget..

Anmeld

25. oktober 2011

PernilleogDennis

Mi skriver:

Pøj pøj, håber hun bliver derinde lidt endnu  Ellers går det også, nu er du jo så langt henne, så hun nok skal klarer sig, selvom hun melder sin ankomst.

Ja det er jeg godt nok også taknemlig for.. jeg er i forvejen i risiko gruppen for at føde for tidligt så de synes det er flot der først er kommet problemer nu..

Anmeld

25. oktober 2011

PernilleogDennis

Nå jeg kom selvfølgelig ikke hjem idag.. Som ellers LOVET af overlægen..

Han spurgte også som det første om jeg gerne ville snakke med ham nu når han ikke holdte sit løfte ang at jeg kunne komme hjem idag..   Hehe men selvfølgelig ville jeg det.. Det er kun godt de holder så meget øje, det er jeg kun taknemlig for.. Så vi må se om ikke alt er gået i sig selv igen og at jeg så kan komme hjem imorgen..

Anmeld

25. oktober 2011

4kløver

Håber hun bliver hvor hun skal.. håber du kommer hjem i morgen..

Anmeld

25. oktober 2011

Aagaard

Hej piger..

Jeg blødte igår rimelig kraftigt, hvor jeg selvfølgelig ringer til FG og får afvide at hvis det bliver mere hen af dagen skal jeg lige smutte op forbi..(Grunden til vi tager så "let" på det, er at jeg igennem hele graviditeten har bøvlet med blødning) men jeg synes bare at igår var en del mere voldsom end normalt, hvilket jeg også nævnte..

Men det er stilnet af nu og der er kun blod på papiret når jeg tørre mig efter toilet besøg.. Men nu har jeg bare fået sådan en mærkelig murren i maven, samt det føles i mine ben som om jeg har trænet hele natten uden at strække ud.. Hvad sker der? Skal jeg være nervøs eller skal jeg ringe til FG igen??

Nogen der har prøvet noget ligende som kan berolige mig lidt?? Jeg er forresten 33+2 idag..

Ring til fødegangen! Ingen grund til ikke at blive tjekket! Bebs skal jo helst blive derinde lige lidt endnu!

Anmeld

25. oktober 2011

PernilleogDennis

Aagaard skriver:

Ring til fødegangen! Ingen grund til ikke at blive tjekket! Bebs skal jo helst blive derinde lige lidt endnu!

Det gjorde jeg også samme dag og er nu indlagt på 3. dagen.. Så det var meget godt jeg ringede alligevel.. var næsten gået i fødsel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.