SussieThyssen skriver:
Du ville jo bare gerne have bekræftet din uro og vished om at det ER en god ide at ringe til FG, ikke 
Og helt sikkert..hvis jeg var dig, så ville jeg gøre det.
Kommer du med en update???

Så en lille update.. jeg er blevet indlagt fordi jeg var startet med at gå i fødsel min livmoder var helt blød og kun en cm lang hvor jordemoderen sagde at den skulle være hård, og at man minimum skulle kunne mærke 3 cm.... Så det var godt nok jeg lige fik ringet.. 
Blev indlagt med det samme så derfor får i først lige en update nu da jeg først har fået min computer herop nu..
Jeg har fået to sprøjt lungemodner.. AV AV!!
Og så får jeg drop af noget ve stoppende noget jeg minimum skal have i 48 timer og så vurdere de om jeg kan komme hjem derefter.. Jeg har konstant pluk veer men ikke nogen jeg mærker til det er bare hvad den strimmel siger jeg har på maven.. :-) Så fremtiden er lidt usikker.. men jeg håber og krydser fingre for at jeg muligvis kan komme hjem imorgen igen.
her er nemlig hverken tv eller internet eller noget som helst..
Hun skydes til at være en nogenlunde stor pige på 2200 gram. og er idag 33+3 Så de vil satse på at jeg kan holde hende inde i 4 dage endnu (Og selvfølgelig helst længere) da de ikke stopper fødsler efter uge 34..

Anmeld