til jer der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Anonym trådstarter

endten er eller har været på p-sprøjten må gerne lige melde her på, så har jeg nogle spørgsmål omkring denne prævention!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

JJH

Anonym skriver:

endten er eller har været på p-sprøjten må gerne lige melde her på, så har jeg nogle spørgsmål omkring denne prævention!

Jeg har ikke selv været på p-sprøjte, men har en svigerinde der er. måske jeg kan hjælpe?

Anmeld

23. oktober 2011

JJH

Anonym skriver:

Jeg har ikke selv været på p-sprøjte, men har en svigerinde der er. måske jeg kan hjælpe?

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

jeg har i de 3 mdr den har virket i blødt hele tiden! og den har givet mig ubehag og kvamle! om det noget hun evt selv har oplevet?????

- OG jeg har ikke fået en ny tid hos egen læge til næste p-sprøjte eller fået noget brev  hvornår skal den næste gentages? jeg har haft den i 3 mdr til tirsdag og kan ik forstå jeg ik har en ny tid?

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg har i de 3 mdr den har virket i blødt hele tiden! og den har givet mig ubehag og kvamle! om det noget hun evt selv har oplevet?????

- OG jeg har ikke fået en ny tid hos egen læge til næste p-sprøjte eller fået noget brev  hvornår skal den næste gentages? jeg har haft den i 3 mdr til tirsdag og kan ik forstå jeg ik har en ny tid?

kvalme*

Anmeld

23. oktober 2011

JJH

Jeg ved hun selv bestiller tid hos lægen hver 3. måned, men at du bløder hele tiden og har kvalme lyder ikke som det skal.

Jeg syntes du skal ringe og snakke med lægen. Jeg vil tro han/hun vil have dig ind til tjek af blodprocent og evt få noget der stopper blødningen.

med p-sprøjte er det oftere at man slet ikke bløder, eller pletbløder.

Håber det kan hjælpe lidt

Anmeld

23. oktober 2011

Mor85

Anonym skriver:

jeg har selv været på den i over 1 år. de ting som du beskriver kender jeg ingenting til. så det kan være du ikke kan tåle den. 

jeg blødte meget lidt. og da jeg stoppede med den blødte jeg ikke rigtig i over 1 år jeg ik for mange homoner af den derfor blødte jeg ikke

jeg bestilte selv tid hos lægen hver 3 mdr. 

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mor85 skriver:

jeg har selv været på den i over 1 år. de ting som du beskriver kender jeg ingenting til. så det kan være du ikke kan tåle den. 

jeg blødte meget lidt. og da jeg stoppede med den blødte jeg ikke rigtig i over 1 år jeg ik for mange homoner af den derfor blødte jeg ikke

jeg bestilte selv tid hos lægen hver 3 mdr. 

nej det kan måske godt være jeg ikke kan det hvor mange dage før de 3 mdr fik du en ny sprøjte?

Anmeld

23. oktober 2011

Mor85

jeg fik den som regl dagen efter den udløb for at være sikker. men ellers hvis det var en lørdag/søndag den udløb fik jeg den nye fredag/mandag. 

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mor85 skriver:

jeg fik den som regl dagen efter den udløb for at være sikker. men ellers hvis det var en lørdag/søndag den udløb fik jeg den nye fredag/mandag. 

så sent i forhold til den næste tur hos lægen? så har jeg ingen grund til at frygte dens holdbarhed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.