Hvor længe kan mens udeblive

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.014 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger vil jeg gerne høre hvorlænge en mens kan udeblive vis man ikke er blevet gravid ?

Jeg skulle nemlig havde haft mens d. 13 okt men den er ikke kommet i nu og d. 21 okt testede jeg sidst og der var testen stadig negativ

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Anonym

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger vil jeg gerne høre hvorlænge en mens kan udeblive vis man ikke er blevet gravid ?

Jeg skulle nemlig havde haft mens d. 13 okt men den er ikke kommet i nu og d. 21 okt testede jeg sidst og der var testen stadig negativ

Håber i kan hjælpe

samme her skulle ha haft den 12 men har ikk set skyggen af den. og jeg tester negativ også .. fordtår ikk hvor det bliver AF

Anmeld

23. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe

Du kan jo godt være gravid, selvom testen ikke viser det.
Nogle kvinder producerer bare så lidt Hcg at det er længe om at vise sig i urinprøven.
Så der er ikke andet at gøre, end at se tiden an.
Og hvis du ikke får mens til næste periode, og stadig ikke tester positiv, så gå til lægen og få lavet en blodprøve.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Du kan jo godt være gravid, selvom testen ikke viser det.
Nogle kvinder producerer bare så lidt Hcg at det er længe om at vise sig i urinprøven.
Så der er ikke andet at gøre, end at se tiden an.
Og hvis du ikke får mens til næste periode, og stadig ikke tester positiv, så gå til lægen og få lavet en blodprøve.

Kærligst
Sussie

Ok tak

Jeg syntes bare det er så irreterende at jeg ikke bare kan få en af tingene

Men jeg må jeg bare vente

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

samme her skulle ha haft den 12 men har ikk set skyggen af den. og jeg tester negativ også .. fordtår ikk hvor det bliver AF

Håber vi begge snart kan få en posiktiv test

Anmeld

23. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ok tak

Jeg syntes bare det er så irreterende at jeg ikke bare kan få en af tingene

Men jeg må jeg bare vente

Jo tak..det kan jeg godt forstå.
Been there, done that!

Anmeld

23. oktober 2011

Kruse90

da vi forsøgte på at blive fravide og inden vi kom i behandling, havde jeg sommetider en cyklus på mellem 40 og 65 dage.
Så man kan gå meget over tid, og tror at ens ønske om at blive gravid nemt kan udsætte det.

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym

Hej

Min cyklus nåede op på hele 55 dage for nogle måneder siden og jeg var ikke gravid bare skør oven i hovedet Nok ikke det svar du ledte efter men det kan altså ske...og jeg har hverken PCO eller andet, alt var normalt..

Anmeld

23. oktober 2011

FamilenStorm

Jeg har prøvet en enkelt gang at min mens lige hoppede en gang over.. Det var en laaang måned men mange negative test og besøg hos lægen..

Anmeld

23. oktober 2011

come2

Min har været udeblevet i over 6 mdr.  heldigvis er det iorden igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.