Hovedet står fast - gør det ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Moms skriver:

Hej og tak for dit svar.

Har du fået at vide at din baby står fast, eller står den bare dybt i bækkenet.

Jeg var ved min læge først på ugen (uge 33) og han sagde, at min ikke står fast endnu.

Du er bare en uge længere henne end jeg, så hvis din allerede står fast tror jeg da det er tidligt....

Moms

Ifølge min Jordemoder så står baby så godt som fast/fast og meget langt nede/dybt. Ja det er lidt tidligt, men vist ikke ualmindeligt i første graviditet.

Bebs har også vendt med hovedet ned hele tiden her. De sidste par uger, har jeg dog ikke bemærket at baby har vendt rundt i maven, og det er så rigtig nok fandt jeg ud af. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Moms

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ifølge min Jordemoder så står baby så godt som fast/fast og meget langt nede/dybt. Ja det er lidt tidligt, men vist ikke ualmindeligt i første graviditet.

Bebs har også vendt med hovedet ned hele tiden her. De sidste par uger, har jeg dog ikke bemærket at baby har vendt rundt i maven, og det er så rigtig nok fandt jeg ud af. 

Ok, det er da fedt, så er der da ikke risiko for den vender rundt lige pludselig (tror jeg).

Moms

Anmeld

23. oktober 2011

nathja

mærkede ikke noget da min den første stillede sig fast, nr. 2 kunne jeg godt mærke men han gled også hele tiden dybere og dybere ned men han kom også kun 1 1/2 år efter hans søster, så jeg er lidt spændt på om jeg vil mærke noget til det denne gang

Anmeld

23. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ok, det er da fedt, så er der da ikke risiko for den vender rundt lige pludselig (tror jeg).

Moms

Ja det er dejligt nok  Nej tror heller ikke den bette vender rundt. Det skulle undre mig meget!  

Det er altså også helt almindeligt, at det først sker nogle uger senere. Jeg tror bare min baby hygger sig med at stå på hovedet derinde. Haha 

Anmeld

23. oktober 2011

Moms

Mira0911 skriver:

Jeg kunne ikke mærke første gang at hovedet satte sig fast, men kunne derimod hele tiden mærke end masse pressen i bækkenet... på blæren blandt andet.. 

Hej og tak for dit svar.

Virkelig? Havde du hele tiden trykken på blæren?

Eller mener du helt til sidst hvor baby sad fast?

For jeg er ikke sådan plaget af trykken på blæren og på det sidste har jeg haft flere nætter, hvor jeg ikke har haft behov for at skulle tisse om natten. Jeg er inkontinent, når jeg hoster flere gange eller hvis jeg ikke lige får knebet sammen inden et nys, og jeg tisser da nok også oftere end normalt, men jeg føler ikke sådan noget pres på blæren. Er i uge 33 nu.

Moms

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

Moms skriver:

Hej og tak for dit svar.

Virkelig? Havde du hele tiden trykken på blæren?

Eller mener du helt til sidst hvor baby sad fast?

For jeg er ikke sådan plaget af trykken på blæren og på det sidste har jeg haft flere nætter, hvor jeg ikke har haft behov for at skulle tisse om natten. Jeg er inkontinent, når jeg hoster flere gange eller hvis jeg ikke lige får knebet sammen inden et nys, og jeg tisser da nok også oftere end normalt, men jeg føler ikke sådan noget pres på blæren. Er i uge 33 nu.

Moms

Jeg havde hele tiden trykken på blæren i begge graviditeter... hvert fald 2 mdr før termin med begge piger... 

Efter Julie havde sat sig fast kunne jeg også mærke trykken... Med Lina kunne jeg også, hun havde ikke sat sig fast, det gjorde hun først under fødslen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.