Hovedet står fast - gør det ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.542 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Moms

Hej alle I erfarne kvinder.

Jeg er i uge 33. Min søn har vendt med hovedet nedad i 2-3 uger, og jeg er stolt af ham. Håber så bare han bliver der.

Men nu går jeg så og er spændt på hvornår han stiller sig fast i bækkenet.

Jeg synes, jeg kan huske en eller to tråde herindefra, hvor nogle spurgte eller havde kommentar til hvordan det føles.

Er det ubehageligt?

Trykker det mere på nerver, blodkar, nerver? Blæren?

Gør det ligefrem ondt?

God søndag - Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

livhemdrup

Moms skriver:

Jeg er i uge 33. Min søn har vendt med hovedet nedad i 2-3 uger, og jeg er stolt af ham. Håber så bare han bliver der.

Jeg synes, jeg kan huske en eller to tråde herindefra, hvor nogle spurgte eller havde kommentar til hvordan det føles.

Er det ubehageligt?

Gør det ligefrem ondt?

God søndag - Moms

Jeg ku slet ikke mærke deet da mine satte hoved ned. Så ved ikke om nogen overhovedet kan det.

Anmeld

23. oktober 2011

MaybeBaby

Moms skriver:

Er det ubehageligt?

Gør det ligefrem ondt?

God søndag - Moms

Jeg synes ikke man kan mærke når det sætter sig fast, men du kan godt i ugerne efter og op til fødslen mærke, at du bliver tungere og der er noget der fylder mere i bækkenet. Det er mere en pressende følelse, man går rundt med... Der var aldrig et tidspunkt, hvor jeg synes, det var frygteligt ubehageligt, men jeg kunne godt mærke, at fødslen kom nærmere

Anmeld

23. oktober 2011

Moms

livhemdrup skriver:

Jeg ku slet ikke mærke deet da mine satte hoved ned. Så ved ikke om nogen overhovedet kan det.

Hej og tak for dit svar.

Jeg mener altså, at jeg har læst et indlæg eller to, hvor der blev spurgt om det kvinderne kunne mærke nu, var hovedet, der havde sat sig fast.

Men det er da også rart at vide at nogen slet ikke mærker det :-)

Moms

Anmeld

23. oktober 2011

Moms

MaybeBaby skriver:

Jeg synes ikke man kan mærke når det sætter sig fast, men du kan godt i ugerne efter og op til fødslen mærke, at du bliver tungere og der er noget der fylder mere i bækkenet. Det er mere en pressende følelse, man går rundt med... Der var aldrig et tidspunkt, hvor jeg synes, det var frygteligt ubehageligt, men jeg kunne godt mærke, at fødslen kom nærmere

Tak for dit svar.

Da min dreng vendte sig, tror jeg han lige var nede og føle med hovedet, for der havde jeg nemlig pludselig en pressen nedad.

Godt hvis det ikke er værre end det så.

Venter spændt.

Moms

Anmeld

23. oktober 2011

Aagaard

Moms skriver:

Er det ubehageligt?

Gør det ligefrem ondt?

God søndag - Moms

Jeg begyndte at "vralte" mellem uge 34 og 35 og til jordemoder undersøgelsen midt i uge 35 fortalte jordemoderne at nu stod barnet fast. Jeg mærkede nogle jav i uge 34 som jeg tolkede som at nu satte baby sig nok fast og det viste sig jo at være rigtigt

Anmeld

23. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Aagaard skriver:

Jeg begyndte at "vralte" mellem uge 34 og 35 og til jordemoder undersøgelsen midt i uge 35 fortalte jordemoderne at nu stod barnet fast. Jeg mærkede nogle jav i uge 34 som jeg tolkede som at nu satte baby sig nok fast og det viste sig jo at være rigtigt

Præcis det samme jeg har oplevet de sidste par uger. 

Bebs står også dybt i bækkenet her, og har længe stået rette vej. 

Så jo, jeg kan godt mærke det. Bilder mig dog ind, at jeg ikke vralter så meget endnu! Men nogle gange kommer der nogle lede jag. 

Glæden ved at fødslen er tæt på 

Anmeld

23. oktober 2011

Moms

Aagaard skriver:

hej og tak for dit svar.

Det er rart at vide besked.

Moms

Anmeld

23. oktober 2011

Moms

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Præcis det samme jeg har oplevet de sidste par uger. 

Bebs står også dybt i bækkenet her, og har længe stået rette vej. 

Så jo, jeg kan godt mærke det. Bilder mig dog ind, at jeg ikke vralter så meget endnu! Men nogle gange kommer der nogle lede jag. 

Glæden ved at fødslen er tæt på 

Hej og tak for dit svar.

Har du fået at vide at din baby står fast, eller står den bare dybt i bækkenet.

Jeg var ved min læge først på ugen (uge 33) og han sagde, at min ikke står fast endnu.

Du er bare en uge længere henne end jeg, så hvis din allerede står fast tror jeg da det er tidligt....

Moms

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

Moms skriver:

Er det ubehageligt?

Gør det ligefrem ondt?

God søndag - Moms

Jeg kunne ikke mærke første gang at hovedet satte sig fast, men kunne derimod hele tiden mærke end masse pressen i bækkenet... på blæren blandt andet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.