Paranormal activity 3!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Sees

Jeg har også set den, og jeg vil sige som Honey<3 - SE DEN!!

Den er LANGT bedre end 2'eren, og virkelig virkelig fedt lavet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

ibsilon

1´en var ok, 2´en naaaaaa, men har kun hørt godt om 3´en så den skal ses, er viiiild med gysere, min lillebror var total sjov at drille bageefter 1´en, vi ringede om natten og spurgte om der var nogen der havde trukket i hans tå, hahahahaha, han kan tage det er 22 år og synes det er sjovt senere

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

Ditte_Marie skriver:

Hvorfor bliver man frarådet det når man har børn???

Nu har jeg ikke set 2'eren og 3'eren... mener det er i 2'eren der er børn med i den... Hæng mig ikke op på det... Jeg er blevet frarådet det op til flere gange... Jeg ser dem nok alligevel på et eller andet tidspunkt... 

Anmeld

23. oktober 2011

L.J.L

Honey<3 skriver:

Har lige været en tur i biffen med brormand og se året's gyser film - Paranomal Activity 3, hooold nu kæft den var klam.. Den har sygt mange fede effekter og hår rejsende chok!! Er du til gode gys, så se den

Har set 1 og 2 og har været ved at skide i bukserne hver gang, så skal IHVERTFALD ikke se den i biffen!!! Vi venter til den udkommer på DVD og så skal vores søn passes så han ikke vågner når mor skriger og råber!

Anmeld

23. oktober 2011

Clisolka

Har lige været en tur i biffen med brormand og se året's gyser film - Paranomal Activity 3, hooold nu kæft den var klam.. Den har sygt mange fede effekter og hår rejsende chok!! Er du til gode gys, så se den

Vil se vil se vil se  Meeeen venter lige til den kommer på dvd 

Anmeld

23. oktober 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Nu har jeg ikke set 2'eren og 3'eren... mener det er i 2'eren der er børn med i den... Hæng mig ikke op på det... Jeg er blevet frarådet det op til flere gange... Jeg ser dem nok alligevel på et eller andet tidspunkt... 

Ja, der er en lille dreng med i 2'eren... 

Anmeld

26. oktober 2011

Steph_Laurits

Honey<3 skriver:

2'eren var virkelig elendig, men 3'eren er suuuuper fed!! Der er chok lige fra starten

Har set et par stykker på face der har skrevet at 3'eren er viiiildt skuffende

Anmeld

26. oktober 2011

Darling<3

StephanieJ skriver:

Har set et par stykker på face der har skrevet at 3'eren er viiiildt skuffende

Jeg har kun hørt godt om den, men nu er jeg heller ikke at finde på fjasen, så er ikke blandt negative mennesker

Anmeld

26. oktober 2011

Tullemuzz

Ellers tak tror ikke jeg tør havde maridt efter de andre to og det var hjemme i stuen jeg så dem

Anmeld

26. oktober 2011

Krussedulle

Syntes 1'eren var noget lort så gider ikke engang se de andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.