Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Honey<3 skriver: Har lige været en tur i biffen med brormand og se året's gyser film - Paranomal Activity 3, hooold nu kæft den var klam.. Den har sygt mange fede effekter og hår rejsende chok!! Er du til gode gys, så se den
Har lige været en tur i biffen med brormand og se året's gyser film - Paranomal Activity 3, hooold nu kæft den var klam.. Den har sygt mange fede effekter og hår rejsende chok!! Er du til gode gys, så se den
Har fået frarådet at se 2 og 3 hvis man har børn...
Synes 1'eren var total dårlig og langtrukken...
Isabeau skriver:Manden og jeg brugte faktisk et par dage på at komme over filmen, fordi vi virkelig troede, det var sandt!? Men?!? Så laver de en 2'er og nu en 3'er...? Så mon ikke der er noget fiktion over det? :p
1'eren var fed, 2'eren var lam. Hvordan er 3'eren? Gider nemlig ikke betale for biobilletter hvis den er SKOD som 2'eren
Eeeeelsker dem Skal HELT sikkert se 3 'eren !!
Nice jeg glæder mig og se den. Sys oz de 2 andre var fede.
StephanieJ skriver: 1'eren var fed, 2'eren var lam. Hvordan er 3'eren? Gider nemlig ikke betale for biobilletter hvis den er SKOD som 2'eren
Mira0911 skriver: Har fået frarådet at se 2 og 3 hvis man har børn... Synes 1'eren var total dårlig og langtrukken...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128