Paranormal activity 3!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.487 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Darling<3

Har lige været en tur i biffen med brormand og se året's gyser film - Paranomal Activity 3, hooold nu kæft den var klam.. Den har sygt mange fede effekter og hår rejsende chok!! Er du til gode gys, så se den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

4kløver

Honey<3 skriver:

Har lige været en tur i biffen med brormand og se året's gyser film - Paranomal Activity 3, hooold nu kæft den var klam.. Den har sygt mange fede effekter og hår rejsende chok!! Er du til gode gys, så se den

Den ville mine tøser ind at se.. har sagt at de skal vente for at høre hvad folk siger om den.. jeg Syndes 1 og 2 var mega dårlige..

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

Har fået frarådet at se 2 og 3 hvis man har børn... 

Synes 1'eren var total dårlig og langtrukken... 

Anmeld

23. oktober 2011

Isabeau

Manden og jeg brugte faktisk et par dage på at komme over filmen, fordi vi virkelig troede, det var sandt!? Men?!? Så laver de en 2'er og nu en 3'er...? Så mon ikke der er noget fiktion over det? :p

Anmeld

23. oktober 2011

Darling<3

Isabeau skriver:

Manden og jeg brugte faktisk et par dage på at komme over filmen, fordi vi virkelig troede, det var sandt!? Men?!? Så laver de en 2'er og nu en 3'er...? Så mon ikke der er noget fiktion over det? :p

Det er jo bare en film, men de er godt lavet Men faktisk er 3'eren egenligt 1'eren, så det er en undrrlig måde de har sendt dem ud i biograferne på

Anmeld

23. oktober 2011

Steph_Laurits

1'eren var fed, 2'eren var lam. Hvordan er 3'eren? Gider nemlig ikke betale for biobilletter hvis den er SKOD som 2'eren

Anmeld

23. oktober 2011

morethanperfect

Eeeeelsker dem Skal HELT sikkert se 3 'eren !!  

Anmeld

23. oktober 2011

MIWULA

Nice jeg glæder mig og se den. Sys oz de 2 andre var fede.

Anmeld

23. oktober 2011

Darling<3

StephanieJ skriver:

1'eren var fed, 2'eren var lam. Hvordan er 3'eren? Gider nemlig ikke betale for biobilletter hvis den er SKOD som 2'eren

2'eren var virkelig elendig, men 3'eren er suuuuper fed!! Der er chok lige fra starten

Anmeld

23. oktober 2011

lilledittemor

Mira0911 skriver:

Har fået frarådet at se 2 og 3 hvis man har børn... 

Synes 1'eren var total dårlig og langtrukken... 

Hvorfor bliver man frarådet det når man har børn???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.