Min lille baby-pige har lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

HelenaJ

rikkeregnbue skriver:

Så begynder din mave også nok snart at hoppe, fordi man kan se hvorhenne af hun sparker  Var så stolt da jeg selv lagde mærke til at min gjorde det sidst engang

Også selvom jeg kun, snart er i uge 21+?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

HelenaJ skriver:

Også selvom jeg kun, snart er i uge 21+?

Ja, det tror jeg  Det er selvfølgelig meget forskelligt.

Men jeg kunne da forestille mig, at hvis du kunne mærke det udenpå maven nu, så varer det da nok ikke længe før du kan se at hun også sparker

Anmeld

23. oktober 2011

HelenaJ

rikkeregnbue skriver:

Ja, det tror jeg  Det er selvfølgelig meget forskelligt.

Men jeg kunne da forestille mig, at hvis du kunne mærke det udenpå maven nu, så varer det da nok ikke længe før du kan se at hun også sparker

Åh det glæder jeg mig til

Selvom jeg har lidt hvalpefedt rundt omkring - så skal det nok komme ... Jeg havde egentlig forventet, at tiden ville gå ENORMT langsomt, nu hvor jeg er endt med at gå hjemme resten af graviditeten. Men synes ligesom det var igår jeg stod med en positiv test

Anmeld

23. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

HelenaJ skriver:

Åh det glæder jeg mig til

Selvom jeg har lidt hvalpefedt rundt omkring - så skal det nok komme ... Jeg havde egentlig forventet, at tiden ville gå ENORMT langsomt, nu hvor jeg er endt med at gå hjemme resten af graviditeten. Men synes ligesom det var igår jeg stod med en positiv test

Årh, kan godt følge dig.. Jeg går også hjemme resten af min graviditet!  Og vil altså lige hilse og sige, at jeg vejede allerede et par kilo for meget før jeg blev gravid og jeg kan se min mave hoppe. Så mon ikke du også kan se det for dit hvalpefedt

Anmeld

23. oktober 2011

HelenaJ

rikkeregnbue skriver:

Årh, kan godt følge dig.. Jeg går også hjemme resten af min graviditet!  Og vil altså lige hilse og sige, at jeg vejede allerede et par kilo for meget før jeg blev gravid og jeg kan se min mave hoppe. Så mon ikke du også kan se det for dit hvalpefedt

Det kunne man jo håbe på, at jeg snart kunne

Er du sygemeldt eller ledig resten af graviditeten?

Anmeld

23. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

HelenaJ skriver:

Det kunne man jo håbe på, at jeg snart kunne

Er du sygemeldt eller ledig resten af graviditeten?

Øhm... Jeg er sygemeldt fra min uddannelse pga. bækkenløsning Hvis det altså var det du mente. Forstod ikke lige det med ledig delen

Anmeld

23. oktober 2011

HelenaJ

rikkeregnbue skriver:

Øhm... Jeg er sygemeldt fra min uddannelse pga. bækkenløsning Hvis det altså var det du mente. Forstod ikke lige det med ledig delen

Nåå.. Der mente jeg arbejdsløs

Hvad læser du?

Anmeld

23. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

HelenaJ skriver:

Nåå.. Der mente jeg arbejdsløs

Hvad læser du?

Jeg er igang med en HF, eller... jeg var. Skal starte forfra til August

Anmeld

23. oktober 2011

HelenaJ

rikkeregnbue skriver:

Jeg er igang med en HF, eller... jeg var. Skal starte forfra til August

Nå okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.