Min lille baby-pige har lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

HelenaJ

.. givet mig et ordenligt spark som jeg kunne mærke udenpå maven - for første gang ... Jeg lå alene inde i sengen, og løb bare ind til min mand i stuen "hun har lige sparket mig hårdt udenpå maven!!!!".. Han så lidt mærkelig ud i hovedet - men da han forstod den, blev han da lidt misundelig over han ikke lige var der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

LR85

Wow, det er bare. SÅ stort. Tillykke med sparket, så kan manden også snart mærke med.

Anmeld

22. oktober 2011

HelenaJ

louiseandersen85 skriver:

Wow, det er bare. SÅ stort. Tillykke med sparket, så kan manden også snart mærke med.

Det var så dejligt. Det har jeg trængt til efter en hård uge med dårlig MD og indlæggelse Så nu er jeg lykkelig igen.

Anmeld

22. oktober 2011

LR85

HelenaJ skriver:

Det var så dejligt. Det har jeg trængt til efter en hård uge med dårlig MD og indlæggelse Så nu er jeg lykkelig igen.

Ej puha. Det kan jeg godt forstå. Og tænk hvilken glæde det er at mærke liv hver dag fra nu af Håber resten a din graviditet vil gå godt

Anmeld

22. oktober 2011

HelenaJ

louiseandersen85 skriver:

Ej puha. Det kan jeg godt forstå. Og tænk hvilken glæde det er at mærke liv hver dag fra nu af Håber resten a din graviditet vil gå godt

1000 tak og rigtig mange gange i lige måde

Anmeld

23. oktober 2011

Emily2012<3

HelenaJ skriver:

.. givet mig et ordenligt spark som jeg kunne mærke udenpå maven - for første gang ... Jeg lå alene inde i sengen, og løb bare ind til min mand i stuen "hun har lige sparket mig hårdt udenpå maven!!!!".. Han så lidt mærkelig ud i hovedet - men da han forstod den, blev han da lidt misundelig over han ikke lige var der

Det er så vildt at mærke.. Jeg kunne ikke finde ud af om det var pigebarnet jeg mærkede men er slet ikke i tvivl nu. Men det er kun mig der har mærket det.. Så snart der kommer en anden hånd på, så ligger hun bare musse stille.

Anmeld

23. oktober 2011

HelenaJ

BJNGJ. skriver:

Det er så vildt at mærke.. Jeg kunne ikke finde ud af om det var pigebarnet jeg mærkede men er slet ikke i tvivl nu. Men det er kun mig der har mærket det.. Så snart der kommer en anden hånd på, så ligger hun bare musse stille.

Sådan en lille drillepind..

Anmeld

23. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ej hvor dejligt!  Det er helt fantastisk at kunne mærke de små

Anmeld

23. oktober 2011

HelenaJ

rikkeregnbue skriver:

Ej hvor dejligt!  Det er helt fantastisk at kunne mærke de små

Én ting er at mærke liv indeni ... Udenpå var altså lige så fedt

Anmeld

23. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

HelenaJ skriver:

Én ting er at mærke liv indeni ... Udenpå var altså lige så fedt

Så begynder din mave også nok snart at hoppe, fordi man kan se hvorhenne af hun sparker  Var så stolt da jeg selv lagde mærke til at min gjorde det sidst engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.