sælges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
521 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

KarinaIda

Hej hej piger....

Jeg har en babybjørn bæresele til salg, højst brugt 3 gange, den er mørkeblå og fejler intet, den er som ny.... 500 kr....

Jeg har ligeledes en fed rød jakke str. L til salg fra ICHI, den har været brugt 5 gange ca, den fejler intet, der er bælte i den... 500 kr.

Håber tingene har interesse, og skal nok sige til så snart jeg har mere til salg....
Vores autostol bliver også sat til salg på et tidspunkt, når vores datter skal have en større.... Den er 0-13 kg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

KarinaIda

Hej igen piger...

Jeg har forresten også en hvid vest, som er noget skind af en art og så med en masse pels inden i, den er rigtig fed..Den er desværre et forkert køb, den har været brugt 1 gang, det er alt, og tror kun jeg nåede og have den på 1-1½ time, så den er så go som ny.... Jeg gav selv 600 kr for den, så vil gerne have i hvert fald 500 kr for den, men ellers prøv og kom med et bud.....

Anmeld

5. februar 2009

KarinaIda

Vesten jeg har til salg er fra VILA...

Jeg har en kort VILA jakke til salg, den er råhvid, med striber og så har den noget mønsterlap på, har ikke været brugt ret mange gange... 250 kr....

En ICHI kjole, der er sort med blomster på, der er lidt lyserødt i den også, rigtig sød kjole, der er et bindebånd bagpå som sløjfe... Det er ligesom to kjoler i en... Har været brugt 1 gang... 300 kr...

Anmeld

10. februar 2009

KarinaIda

KarinaIda skriver:

Hej hej piger....

Jeg har en babybjørn bæresele til salg, højst brugt 3 gange, den er mørkeblå og fejler intet, den er som ny.... 500 kr....

Jeg har ligeledes en fed rød jakke str. L til salg fra ICHI, den har været brugt 5 gange ca, den fejler intet, der er bælte i den... 500 kr.

Håber tingene har interesse, og skal nok sige til så snart jeg har mere til salg....
Vores autostol bliver også sat til salg på et tidspunkt, når vores datter skal have en større.... Den er 0-13 kg...

Det er billeder af jakken og bæreselen der er til salg....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2009

KarinaIda

KarinaIda skriver:

Hej igen piger...

Jeg har forresten også en hvid vest, som er noget skind af en art og så med en masse pels inden i, den er rigtig fed..Den er desværre et forkert køb, den har været brugt 1 gang, det er alt, og tror kun jeg nåede og have den på 1-1½ time, så den er så go som ny.... Jeg gav selv 600 kr for den, så vil gerne have i hvert fald 500 kr for den, men ellers prøv og kom med et bud.....

Dette er vesten...

Anmeld

10. februar 2009

KarinaIda

KarinaIda skriver:

Vesten jeg har til salg er fra VILA...

Jeg har en kort VILA jakke til salg, den er råhvid, med striber og så har den noget mønsterlap på, har ikke været brugt ret mange gange... 250 kr....

En ICHI kjole, der er sort med blomster på, der er lidt lyserødt i den også, rigtig sød kjole, der er et bindebånd bagpå som sløjfe... Det er ligesom to kjoler i en... Har været brugt 1 gang... 300 kr...

Det er kjolen og jakken...

Anmeld

23. marts 2009

FrKLA

Hej.. Det er angående autostolen.. Jeg er meget interreseret... !
Hvor mange børn er den brugt til?
Hvornår er den købt?
Hvilket mærke er det?
Er den med Isofix?
Og evt hvordan med afhentning?

Jeg har først termin til oktober, så det haster ikke sindsygt meget..

Håber at vi kan finde ud af noget..

Knus Kirsten og Steffen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.