Nu ved jeg jo godt Felix er yngst i gruppen... han er næsten 7 mdr. nu.
Han sover fra 19-06 (+/- en halv time). Så sover han en time ekstra, og er først rigtig vågen fra 8.00
Så sover han igen fra 9.30 til 11 fra 12.30 til 13.30/14 og så en times tid allersidst på eftermiddagen.
Det er altså sygt mange timer! - omkring 16 i døgnet! Men han er træt! Om morgenen - altså før "9.30-luren" kan ejg virkelig ikke trække den længere, og jeg vil ikke vække ham! Det er jo egentlig fine sovetider i forhold til hvis han var i pasning, men jeg synes som sagt det mange timer!
Han er SÅ svær at få til at sove der sidst på eftermiddagen, trods han er megatræt. Hvis han ikke sover lidt, er resten af dagen smadret, han får ingen aftensmad osv...
Kan I huske hvornår I overgik til 2 lure eller hvordan Jeres unger sov sådan ca., da de var omkring 7 mdr.?
Jeg får SP d. 1. december hvor han er 8 måneder og har tænkt mig at spørge hende, ifht. rytme, så jeg har en "rettesnor" inden al juletamtam begynder. Hvis jeg ved hvornår og hvor meget han sover (og fysisk har BEHOV for at sove) kan jeg tage lidt hensyn, så han ikke skal afbrydes i lure pga. diverse festivitas .. men lige nu er der ret længe til 1. december 
Anmeld