Mærkede du da ægget sættede sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja overskriften siger sig selv

Mærkede du til det eller ej???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Muffinmus

Som de kloge folk siger, så kan man ikke mærke ægget sætte sig fast som sådan, men de små følger der kommer i forbindelse med det..dem kan nogle folk mærke som en svag stikken, krampe eller lign:-)

Anmeld

22. oktober 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Som de kloge folk siger, så kan man ikke mærke ægget sætte sig fast som sådan, men de små følger der kommer i forbindelse med det..dem kan nogle folk mærke som en svag stikken, krampe eller lign:-)

Og hvis man ikkw kan mærke stikken og krampe, kan den godt være god nok alligevel ??!!

Anmeld

22. oktober 2011

Muffinmus

ork ja, det kan man sagtens, det ikke alleder lægger mærke til den slags overhovedet, eller får nogle tegn som sådan.

Mit første tegn var halsbrand,men fik så den her gang f.eks en blødning på dag 8 efter æl, og detvar så ægget der havde sat sig fast:-)

Men det er langt fra alle der får det også jo-så bare rolig.

Anmeld

22. oktober 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

ork ja, det kan man sagtens, det ikke alleder lægger mærke til den slags overhovedet, eller får nogle tegn som sådan.

Mit første tegn var halsbrand,men fik så den her gang f.eks en blødning på dag 8 efter æl, og detvar så ægget der havde sat sig fast:-)

Men det er langt fra alle der får det også jo-så bare rolig.

Tak

Jeg har et barn i forvejen og har allerede glemt om jeg kunne mærke det dengang

Anmeld

22. oktober 2011

Ciss

Jeg mærkede det - eller noget i hvert fald. Særlig første gang var det meget tydeligt. Men det er vist langt fra alle, som gør det.

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar

Flere som vil dele?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.