SunHeart skriver:
Hej jeg er en kvinde på 19 som lige har fundet ud af at jeg er gravid, har været til scanning idag og alt så godt ud. Det var virkelig stort at se det lille hjerte banke.
Men jeg står i denne situation at jeg lige er flyttet hjem til mine forældre igen.
Jeg er sammen med faren til barnet og vi er virkelig glade for hinanden.
men vi står begge med en den ene fod i hver kasse om man skal eller ikke skal.
Jeg står nu mest i den hvor at vi skal springe ud i det. Men det der holder mig tilbage er økonomien. Jeg er lige pt på kontanthjælp - men skulle snart være ude af det igen.
Men aner simpelthen ikke rigtig hvad jeg skal gøre.
Håber i kan komme med nogle gode råd eller erfaringer, bare et eller andet til hvad der ville være allerbedst hvor os alle ''3''
på forhånd tak 
Hej...
Jeg hedder Stina og er 20år, da jeg blev gravid var jeg 18år, og havde ikke kendte faren til barnet så længe...
Jeg valgte at få barnet, sagde mit job op, endte på kontant hjælp, (mande er lærling) og har været det siden...
Vi klare os udemærket på kontant hjælp og elevløn, og med de børnepenge vi nu engang får...
Kommune kan evt. hjælpe jer med at finde et sted at bo /evt. hjælpe jer med indskudet, i kan søge boligsikring, osv.
Der er mange mulighed...
Hvis i er glade for hinanden, og føler i kan magte den opgave det er at blve forældre (vigtigs at du kan magte det) så syntes jeg ikke du skal udsætte dig selv for en abort...
Mange penge eller en super økonomi er ikke = at barenet får et godt og lykkeligt liv, man lære mange andre værdier når der er lidt mindre at gøre med, og man kan jo altid arbjede på den økonomiske sag når barnet evt. kommer ud og bliver passet...
Tag chancen og hop ud i det, vi har ikke fortrudt det overhovedet og nu er den lille pige 1år 2 måneder og 14 dage gammel (fødte hende dog 14uger fortidligt så det har også været en lille udfordring og tros det så har vi været super glade for vores valg, vokset med opgaven og har idag verdens gladeste lille tosset pige...
Knus Stina
Du er velkommen til at skrive privat til mig hvis du har lyst!!!
Anmeld