? er hva føler d selv i dit

..
Var selv på kontanthjælp da jeg fandt ud af jeg vente min søn.
Jeg boede sammen med min søns fra i en lille 1½ værelse lejlighed.
Han arbejde. Men blev fyre i jan 2001(ca 3 uger før jeg føde) og jeg var sat til 6 feb men føde den 24 jan 2001 vi kunne godt klar.
Jeg er sa stadig igellem kommunen på mit 10 år og har også en datter på 2½ år og modtager for revderingen men det er det samme udbetale som en på kontabthjælp..
Ikke det jeg er vild med af tilstå men det har sine grunde hvorfor jeg ikke har arbejde igang med udd osv...
planen er jeg skal på flexjob og det ha den været siden nov 2001.
Men nu snakker de også om pension.Så jeg må se hva der sker i det her år 2009..
Penge er ikke stor men vi klar os også da også da jeg boede alene med begge børne og da jeg boede sammen med min søns far og vi endte med hans far var hjemme de første 12-13 mdr mens han fik kontanthjælp og skal siges hvorfor var pga vores søn var meget tit syg og indlagt 4 gange og lungebetændelse og mellem ørebentændelse gang på gang og han blev operere bare 2 gang på de første 10½ mdr + vi maske 4-6 gang om dagen fra han var 10 mdr.
Han er i dag lige blev 8 år nu her og er bleve operere 9 gang i alt
(12 uger gammel operere for brok og derefter 6 gange dræn i ørne og operere i halsen i okt 2006 og sidste år tissemanden pga forhud forsæveringen) ...
men det kort og det lang er jeg eller vi herind kan ikke sig gør det eller det...
Tro på hvis i ville have babyen så kan i godt klar den...
Tro på jer selv se i jeres hjerte

..
Få snakke meget du og kæresten om hvordan og hverledes..
Og vil i beholde babyen.
så ville jeg bare sige jeg tro på i kan klar det .
For når andre kan kan i sgu også og
en bolig udd arbejde osv skal nok komme.
Hvis det er det du tænker over osv....
Få skreve jer op til bolig med det samme.Hvis i ikke er det .
Og tag i mod de hjælp i kan få af familie osv.
Og når i få et bolig tilbud søg kommune om indskude og hva i ellers kan søge. Hvis ikke banken vil hjælp jer.
Nu her når du er 3 mdr henne stiger du i kontanthjælp.så husk lige af fortæller kommune du er gravid lidt tid inden du er 12+0 henne og når du har født stiger du igen og sidste gang pga du/i så er forsøger...
Det samme med din kæreste han stiger også når du har født.
Hvis han modtager kontanthjælp...
Men håber da han har job, udd eller må han ud og søg nået.
Ønsker jer alt mulig held og lykke...
Mvh Henriette