fælles fødselsdag for Ålborg ungerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2009

HelleBelle

Hejsa :0)
Vi vil gerne med kan godt den weekend i uge 13, og vil helst en weekend formiddag, synes eftermiddag er lidt dumt med småtrætte unger. men vi kommer da hvis det bliver det :0) ved ikke med ugedagene i uge 13 endnu da jeg ikke har fået min arbejdsplan for den uge.
kan ikke 16 marts.
knus
helle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2009

Heidimed lea

jeg finder lige en dato når de sidste har meldt ind.

Anmeld

13. februar 2009

Tina2

Find du bare en dato eller to Heidi, så må dem der kan jo komme:-)

Som sagt kan jeg ikke weekend i uge 9 og 10.... Og mandag og fredag i uge 10 (tandlæge og BH til fødselsdag) men ellers skulle der ikke være noget:-)

Håber vi snart kan ses (næsten) allesammen igen, for det er dælme længe siden!!!!

Knus

Anmeld

13. februar 2009

Carina78

Hej!!! Jeg anede da ikke det her forum eksisterede.... Eller at vi var rykket herind... Nå men nu ved jeg det Jeg er ved at skrive eksamensprojekt, så jeg ved ikke helt, hvordan mine dage kommer til at se ud - det kommer an på, hvor pressede vi bliver..... Vi kan bare ikke om onsdagen (til og med uge 12), der går Liva til gym. Lørdag d 21/3 kan vi heller ikke, der er der opvisning!

Jumboland lyder godt, og ellers kunne det også godt være her igen, som da de blev 4 år Det må I bestemme

Knus Carina

Anmeld

15. februar 2009

Tina2

Carina og jeg har snakket om det idag i Jumboland, og det er os helt lige meget om det er hjemme eller derude vi holder fødselsdag, det er op til I andre, hvad vil I helst?

Sidste weekend i marts passer os begge fint, Heidi)

Knus

Anmeld

16. februar 2009

Heidimed lea

PIGER så skal beslutningen tages. skal vi sige lørdag den 28 marts kl. 10.00 personlig synes jeg det skal være privat, vi er ikke så mange og jeg tager ex kun 2 børn med. skal vi dele som vi plejer.. hvor skal vi være.?? hos carina ? eller

grunden til at jeg mener privat er at jumboland er meget fyldt i weekenden, så synes jeg det hyggelige går af festen.

og du Avi kan du den 28 marts det er tæt på April som du skrev.

mums glæder mig allrede til kagen, trænger til noget sødt, både Nico og lea er syge nu. AB begge to og feber og PYLLER. og så i ferien typisk sådan er det hver gang.
Heidi

Anmeld

16. februar 2009

HelleBelle

Hejsa.
Den 28 marts lyder umiddelbart fint for os, så vi regner med at kunne komme
Jeg synes også det skal være privat, ville gerne holde det, men vil hellere være et sted hvor ungerne har mere plads. Så må vi være her en sommerdag.
Knus Helle
der ønsker jer god bedring i Svenstrup!!

Anmeld

17. februar 2009

AnnaMetteogJulie

Hej hej,

Vi er også klar den 28. marts Sy´nes også bedst om private former og ligger gerne hus til.

Håber, at vi bliver mange

Knus fra Julie og Anna Mette

Anmeld

19. februar 2009

Avi

jeg booker d. 28 og håber ¨på det bedste juhuuuu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.