fælles fødselsdag for Ålborg ungerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

Heidimed lea

hej piger skal vi holde fællesfødsda i år. jeg tænkte måske på jumboland en hverdags eftermiddag hvad siger i. bare mit forslag

Tina og jeg talte om lørdag i uge 9 eller i uge 10.. jeg ved at Annamette tager på ferie onsdage uge 10.

lad os få en dato tøser.
knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

AnnaMetteogJulie

Hej Heidi og alle I andre skønne piger

Vi kan desværre ikke de dage. Lørdan d. 28 februar skal vi holde fødselsdag for Julie og ugen efter er vi på Gran canaria Vi kan søndag den 1 om eftermiddagen (skal holde fødselsdag om formiddagen) og ellers kan vi først efter den 11. marts.

Vi håber selvfølgelig at kunne være med til at fejre de lækre unger, men kan også sagtens se, at det er svært at finde en dag hvor alle kan!

Knus og kram

Anna Mette og Julie

Anmeld

5. februar 2009

Tina2

For os ville det passe bedst i uge 10, dog ikke mandag, fredag og weekenden, for der holder vi fødselsdag for Filuca.....

Ved ikke om jeg har sagt vi kan søndag i uge 9, Heidi, men det kan vi ikke..... Ungerne er hos mine forældre hele weekenden, da vi skal holde Thomas' fødselsdag (fest) og så tager vi derop søndag, hvor min bror og co er hjemme fra Norge, så der holder de fødselsdag for Sienna......

Men ellers kan vi jo de fleste weekender og jeg kan sikkert også fedte mig til en fridag hos bossen, når jeg ved hvilken dag det er;-)

Knus Tina

Anmeld

7. februar 2009

Annette

Hejsa..
Jeg kan ikke 1 marts, for der holder vi fødselsdag for Oliver, da han skal ud til hans far i den weekend han har fødselsdag.
Jeg holder lige øje med hvornår det blir for kan knageme ikke holde rede i dage og datoer lige nu..

Men jeg håber vi kan komme med, det er jo lææænge siden vi har set jer
og nu går jeg jo lige pt. hjemme..

Knus Annette

Anmeld

7. februar 2009

Avi

Hejsa er det ikke bedre at vente til april med godt vejr og overståede fødselsdage???
knus avi

Anmeld

7. februar 2009

Tina2

Tror nu ikke flere kan af den grund.....

Tror faktisk ikke vi har været nogenlunde samlet siden deres 3 års fødselsdag ved Heidi, så synes bare vi skal finde en dag, og så må de komme dem der kan:-)
Ellers kan vi blive ved, for det er helt umuligt at samle alle.....

Knus

Anmeld

8. februar 2009

Heidimed lea

jeg stemmer også for en dag i marts, tror måske bare vi skal ind midt i marts hvor der ikke er så mange fødselsdage mere. jeg prøver lige at komme med nogle dato udspil i aften.
Heidi

ps. kunne godt bruge udmeldning dels fra flere, dels fra hvor det skal foregå

Anmeld

8. februar 2009

Catja77

Hejsa.

Vi melder fra i denne omgang, da vores weekender altid er helt proppede. Hverdage kan jeg aldrig pga. arbejde.

I må have en god dag, og tillykke til alle ungerne.
Knus fra Catja

Anmeld

8. februar 2009

Heidimed lea

nu prøver jeg at komme med et par datoforslag.

weekends.. lørdag eller søndag den 28 29 marts.

hverdage evt kl 15 mandag den 16 marts tirsdag onsdag torsdag fredag i uge 13

synes bare vi skal finde dato først så kan vi se hvor mange vi bliver og hvad vi skal.
heidi

Anmeld

9. februar 2009

AnnaMetteogJulie

Hej igen,

Vi kan alle de nye datoer der er foreslået, men vil dog helst ikke den 17. marts da Julie skal have børnehaven til fødselsdag om formiddagen, men bliver det den dag kommer vi selvfølgelig

Knus Anna Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.