Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkT skriver: Ja men den risiko vidste vi jo godt at vi løb, for det kom jo an på hvor Jens fandt arbejde henne og fra hvornår.... så det er der ikke noget at gøre noget ved. Kan heller ikke pendle over 200 km hver dag to gange om dagen, det duer slet slet ikke..
Ja men den risiko vidste vi jo godt at vi løb, for det kom jo an på hvor Jens fandt arbejde henne og fra hvornår.... så det er der ikke noget at gøre noget ved. Kan heller ikke pendle over 200 km hver dag to gange om dagen, det duer slet slet ikke..
Nej og det er også alt for dyrt i længden...
Mira0911 skriver: Nej og det er også alt for dyrt i længden...
Bestemt.... så kører vi også vores bil død i løbet af kort tid da..
Mirjam123 skriver: Bor i Brønderslev
Bor i Brønderslev
Okay
FrkT skriver: Bestemt.... så kører vi også vores bil død i løbet af kort tid da..
Ja og det duer ikke...
Mira0911 skriver: Ja og det duer ikke...
Nej, det gør det ikke..
Isabeau skriver: Sæby Ca. 12 km fra Frederikshavn. Kommer oprindelig fra Aalborg, men kæresten lokkede mig herop og har aldrig nogensinde fortrudt det
Sæby Ca. 12 km fra Frederikshavn. Kommer oprindelig fra Aalborg, men kæresten lokkede mig herop og har aldrig nogensinde fortrudt det
FrkT skriver: Hold da op det er da længe "før tid" du ved det... hvordan kan det være?
Hold da op det er da længe "før tid" du ved det... hvordan kan det være?
Mor til 2, snart 3 skriver: Min mand er udstationert i Grønland og der er vi med så vi skal hjem næste år
Min mand er udstationert i Grønland og der er vi med så vi skal hjem næste år
Ahhh okay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128