Hvor bor I henne af, jer fra Nordjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

Jibbe

Så lige dit andet indlæg. Skal han arbejde ude ved Michaud? Der har jeg været i 2 år som overtjener. Sjovt sted ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Mor-til-asta-09

Jeg bor i tårs ca. 12 km syd for hjørring... og jeg er altid frisk

Anmeld

22. oktober 2011

Thalia

Jeg bor i Vester Hassing

Tidligere boede vi inde i centrum af Aalborg, men i påsken flyttede vi på landet og fik have og drivhuse og luft omkring os

Anmeld

22. oktober 2011

FrkT

Jibbe skriver:

Så lige dit andet indlæg. Skal han arbejde ude ved Michaud? Der har jeg været i 2 år som overtjener. Sjovt sted ;-)

Jeps det skal han..... 

Anmeld

22. oktober 2011

FrkT

Mor-til-asta-09 skriver:

Jeg bor i tårs ca. 12 km syd for hjørring... og jeg er altid frisk

Fedt 

Anmeld

22. oktober 2011

FrkT

Thalia skriver:

Jeg bor i Vester Hassing

Tidligere boede vi inde i centrum af Aalborg, men i påsken flyttede vi på landet og fik have og drivhuse og luft omkring os

Okay.. det er også skønt med noget luft omkring sig 

Anmeld

22. oktober 2011

Mira0911

FrkT skriver:

Ja manden og jeg flytter jo til Skagen næste weekend. Og kender ikke nogle så langt oppe i Nordjylland. Så det kunne da være super at mødes med nogle af jer tøser herindefra, hvis der da er nogle der er friske....? 

Hvad så med din skole osv? starter du så i Skagen? 

Anmeld

22. oktober 2011

FrkT

Mira0911 skriver:

Hvad så med din skole osv? starter du så i Skagen? 

Jeg skal gå i Hjørring når det er, men er jo igang med 1. praktik, som jeg så må starte forfra på i Frederikshavn kommune, men det kommer an på hvornår der er en plads til mig...

Anmeld

22. oktober 2011

Mira0911

FrkT skriver:

Jeg skal gå i Hjørring når det er, men er jo igang med 1. praktik, som jeg så må starte forfra på i Frederikshavn kommune, men det kommer an på hvornår der er en plads til mig...

Okey... Øv du skal starte forfra... 

Anmeld

22. oktober 2011

FrkT

Mira0911 skriver:

Okey... Øv du skal starte forfra... 

Ja men den risiko vidste vi jo godt at vi løb, for det kom jo an på hvor Jens fandt arbejde henne og fra hvornår.... så det er der ikke noget at gøre noget ved. Kan heller ikke pendle over 200 km hver dag to gange om dagen, det duer slet slet ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.