Hvor meget har i taget på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

kekp

Det er meget rart at høre hvad i andre har taget på. Det er åbenbart meget forskelligt

Var også til lægen for ca. 3 uger siden og der dagde hun, at det var fint, man tænker bare åhh nej når man pludselig ikke tager ret meget på ad gangen... er jo nervøs for om den lille fyr har det godt Men han sparker på livet løs, så regner med at han hygger sig fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

CmarianN

Jeg har taget 4 kg. på - men var også i den større ende før graviditeten  Er 26+0 

Anmeld

22. oktober 2011

Fru Aagaard

Jeg er 27+0 i dag og vægten siger + 0,8 kg..

Anmeld

23. oktober 2011

Kageelsker

Puha, jeg er 29+0 idag og vægten sagde igår + 11 kg! Jeg var også helt normalvægtig inden jeg blev gravid. Bebs blev i torsdags skønnet til 1300 g, så der må vist også være røget lidt ekstra på sidebenene her, det kan vist ikke helt forsvares med moderkage, bryster, livmoder, fostervand osv.

Men satser på jeg smider det efter fødslen, og så skal det jo nok gå

Anmeld

25. oktober 2011

lotte32

her 29+4 siger vægten +2,5 kg... men har også stadigvæk dage hvor jeg kaster meget op, og har generelt ikke den store appetit denne gang.

Lotte Ø.

Anmeld

30. oktober 2011

oOhelene&larsOo

Jeg startede også med og tabe mig 3,5 kg først indtil uge 20 og så er de så kommet på igen, og yderligere 5 kg og er 28+3 i dag, så syntes faktisk ikke at det er så slemt igen  Lægen rost mig også rigtig meget da jeg var lægen sidst, at jeg ikke havde taget mere af.. meeeeen håber endelig ikke det er alt for meget mere jeg tager på  meeeen skidt også hvis det sker, der kommer noget dejligt ud af det, og de kg skal bare væk igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.