Hvor meget har i taget på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

kekp

Vil bare høre hvor meget i har taget på indtil nu?

Jeg har selv taget 7 kilo på og er 26+5. Synes de sidste par uger at min vægt har stået lidt stille, troede ellers at kiloene bare kom væltende nu?? Men det er måske forskelligt fra person til person 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

-Sigrid-

kekp skriver:

Jeg har selv taget 7 kilo på og er 26+5. Synes de sidste par uger at min vægt har stået lidt stille, troede ellers at kiloene bare kom væltende nu?? Men det er måske forskelligt fra person til person 

Det er helt normalt at den står stille omkring nu, det er ikke dig som er sær - i første trimester og starten af andet tog du forstervand, blod, livmoder osv på og i tredje tager du baby og lidt fedt på  - normalt!

Jeg kastede meget op i starten og tabte mig 8 kg... Så lige nu vejer jeg -1 kg og er 27+5 Så vi har vel "taget det samme på" fra da jeg begyndte at tage på 

Anmeld

21. oktober 2011

kekp

-Sigrid- skriver:

Det er helt normalt at den står stille omkring nu, det er ikke dig som er sær - i første trimester og starten af andet tog du forstervand, blod, livmoder osv på og i tredje tager du baby og lidt fedt på  - normalt!

Jeg kastede meget op i starten og tabte mig 8 kg... Så lige nu vejer jeg -1 kg og er 27+5 Så vi har vel "taget det samme på" fra da jeg begyndte at tage på 

Det vidste jeg slet ikke, men det giver faktisk meget god mening Det er også dejligt nok at jeg ikke har taget mere på, det skal jo af igen Min mor tog 10 kilo på og havde tabt det hele igen efter 3 måneder, så håber/drømmer om det samme... hihi

Anmeld

21. oktober 2011

-Sigrid-

kekp skriver:

Det vidste jeg slet ikke, men det giver faktisk meget god mening Det er også dejligt nok at jeg ikke har taget mere på, det skal jo af igen Min mor tog 10 kilo på og havde tabt det hele igen efter 3 måneder, så håber/drømmer om det samme... hihi

Jeg vil gerne være JM og suger ALT hvad jeg kan finde til mig - har en del af min hjerne som er specielt tilegnet til graviditet og spædbørns info

Og ens graviditet, fødsel og tiden efter minder jo meget om ens mors, så forhåbelig passer det på dig 

Anmeld

21. oktober 2011

kekp

-Sigrid- skriver:

Jeg vil gerne være JM og suger ALT hvad jeg kan finde til mig - har en del af min hjerne som er specielt tilegnet til graviditet og spædbørns info

Og ens graviditet, fødsel og tiden efter minder jo meget om ens mors, så forhåbelig passer det på dig 

Spændende, tror også at det er et super spændende job

Ja man har jo lov at håbe

Anmeld

21. oktober 2011

TbCp

Uha den siger vist omkring +12kg nu.... ser ud til jeg når de sammen kilo som sidst....

er 25+6 i dag

Anmeld

21. oktober 2011

Nitz - <3 David

kekp skriver:

Jeg er 26+3 og har taget omkring 9 kg på.. lægen siger det er rigtig fint..

Anmeld

21. oktober 2011

THR

+ 3 kg og 25+5, men havde også godt på sidebenene i forvejen

Anmeld

22. oktober 2011

Møn-Mor

Jeg er 26+5 og har taget 10 kg på - håber håber håber det ikke bliver til meget mere. Lægen synes det var ok.
Jeg havde et BMI inde for normalområdet før graviditet.

/Winnie

Anmeld

22. oktober 2011

From

Var ved lægen for 2 uger siden og der havde jeg taget 19 kg. på, var vist meget normalvægtig inden graviditet. Men så længe baby og jeg har det godt tager jeg det ikke så tungt. Ved jeg kan tabe det igen, har gjort det før. Gik fra 99 kg. til 70 kg. på 4 måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.