Udebleven menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.033 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

LSM

Hej søde damer

Skulle have haft min mens onsdag, den er endnu ikke kommet, tog en test igår aftes, som var bragene negativ

Ved godt det er bedst om morgenen, har ikke taget en til morgen, vil hellere vente lidt dage endnu i håb om en positiv test

Har siden p-pillestop haft regelmæssig cyklus på 30 dage

Vil høre jer hvor sent i testede positivt?

Har ikke de vilde symptomer

- Har dog følt mig mere træt end vanligt de sidste 2 dage

- Har øget tissetrang, men kun om aftenen? Er det over hele dagen man har det hvis man er gravid? Og så skal jeg tit op sen nat/tidlig morgen og på toilet, plejer jeg ellers ikke.

- Har lidt murren i underlivet

Men har ingen symptomer såsom ømme bryster eller kvalme

Hvad havde i af symptomer, og hvornår startede de?

Håber på i vil komme med lidt svar og tilbagemeldinger

God aften til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg testede positiv efter 14 dage over tid, fordi jeg faktisk ikke turde at tage en test eller havde mulighed for det før  (Var på skoletur)

Jeg havde som dig murren i underlivet, det føltes som mens. smerter men mens. kom bare slet ikke. Ellers udover det havde ingen symptomer på graviditet overhovedet.

Anmeld

21. oktober 2011

LSM

rikkeregnbue skriver:

Jeg testede positiv efter 14 dage over tid, fordi jeg faktisk ikke turde at tage en test eller havde mulighed for det før  (Var på skoletur)

Jeg havde som dig murren i underlivet, det føltes som mens. smerter men mens. kom bare slet ikke. Ellers udover det havde ingen symptomer på graviditet overhovedet.

Så er der da håb endnu

Anmeld

21. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

LSM skriver:

Så er der da håb endnu

Det er der i hvert fald  Har også en veninde som først testede positiv efter en masse negative teste

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

21. oktober 2011

LSM

rikkeregnbue skriver:

Det er der i hvert fald  Har også en veninde som først testede positiv efter en masse negative teste

Jeg krydser fingre for dig

Tak Tak

Har også en veninde der gik 1 uge over før hun testede positiv, men hun havde allerede ømme bryster den dag mens udeblev, og det har jeg slet slet ikke. Må prøve at tage en test igen om nogle dage, men vil nu prøve at strække den så langt jeg kan

Anmeld

21. oktober 2011

AnnaK89

Jeg har heller ikke de vilde symptomer endnu, andet end jeg er meget træt og godt kan mærke at livmoderen og ledbåndende arbejder i maven/siden - jeg er kun 4+2 idag, så skulle som dig have haft mens i onsdags. 

Anmeld

21. oktober 2011

LSM

AnnaKJ skriver:

Jeg har heller ikke de vilde symptomer endnu, andet end jeg er meget træt og godt kan mærke at livmoderen og ledbåndende arbejder i maven/siden - jeg er kun 4+2 idag, så skulle som dig have haft mens i onsdags. 

Okay

Men du har allerede testet positivt?

Håber og håber

Anmeld

21. oktober 2011

AnnaK89

LSM skriver:

Okay

Men du har allerede testet positivt?

Håber og håber

Jeg havde den første positive test i mandags Lidt vildt - men rigtig nok  

Jeg oplever også at jeg bliver ret hurtigt sulten igen efter at have spist, men jeg kan ikke spise så meget alligevel, når det kommer til stykket

Anmeld

21. oktober 2011

LSM

AnnaKJ skriver:

Jeg havde den første positive test i mandags Lidt vildt - men rigtig nok  

Jeg oplever også at jeg bliver ret hurtigt sulten igen efter at have spist, men jeg kan ikke spise så meget alligevel, når det kommer til stykket

Uha det var tidligt, men STORT tillykke med det

Har det også sådan med sulten, bliver hurtig sulten efter jeg lige har spist, så er nødt til at tage lidt mere. Om morgenen, plejer jeg aldrig og være sulten før en time efter jeg er vågnet, nu kan jeg slå øjnene op og så skal jeg bare have et eller andet ned i maven..

Håber den er der  hvorfor kan man ikke bare teste positiv, ellers synes jeg godt den mens må tag at komme

Anmeld

21. oktober 2011

AnnaK89

LSM skriver:

Uha det var tidligt, men STORT tillykke med det

Har det også sådan med sulten, bliver hurtig sulten efter jeg lige har spist, så er nødt til at tage lidt mere. Om morgenen, plejer jeg aldrig og være sulten før en time efter jeg er vågnet, nu kan jeg slå øjnene op og så skal jeg bare have et eller andet ned i maven..

Håber den er der  hvorfor kan man ikke bare teste positiv, ellers synes jeg godt den mens må tag at komme

for at det lykkes for dig også

Ja det er mega tidligt - har jo ikke været andet end 3+5 på det tidspunkt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.