mavsen, uge 12+2 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Nina Amelia

Hold da op nogle fine mavser i har!
Og Camilla hvor er det sjovt som vi følges ad; jeg har selv en lille pige på 13 mdr og jeg er i dag 13+2 he he.. -Din mave er virkelig flot, stor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Camillee

NNL skriver:

Mange tak  Den er svær at skjule efterhånden...

det gør vel heller ikke så meget? (:

Anmeld

25. oktober 2011

Camillee

Nina Amelia skriver:

Hold da op nogle fine mavser i har!
Og Camilla hvor er det sjovt som vi følges ad; jeg har selv en lille pige på 13 mdr og jeg er i dag 13+2 he he.. -Din mave er virkelig flot, stor!

ja det er enlig lidt sjovt (: en fantastisk alder, og en masse "balade" de kan lave (: 

min mave er bare KÆMPE denne gang, men elsker den, hihi

Anmeld

25. oktober 2011

NNL

Camillee skriver:

det gør vel heller ikke så meget? (:

Vi skal lige have NF overstået i overmorgen, så må folk se maven så meget de vil  Indtil da prøver jeg at gå i store bluser på arbejde, da det kun er min chef der ved noget

Anmeld

25. oktober 2011

Nina Amelia

Camillee skriver:

ja det er enlig lidt sjovt (: en fantastisk alder, og en masse "balade" de kan lave (: 

min mave er bare KÆMPE denne gang, men elsker den, hihi

Jeg skal da lige følge lidt med hos dig i hvertfald
Ja, ballade? Mit gulv er blevet olieret med solsikkeolie allerede én gang! He he..

Den er da også super fin din mave! Jeg er i hvertfald misundelig Min var kæmpe sidst.

Anmeld

25. oktober 2011

Camillee

Nina Amelia skriver:

Jeg skal da lige følge lidt med hos dig i hvertfald
Ja, ballade? Mit gulv er blevet olieret med solsikkeolie allerede én gang! He he..

Den er da også super fin din mave! Jeg er i hvertfald misundelig Min var kæmpe sidst.

haha det har ELias dog ikke gjort i nu, men han har tegnet på sofaen den lille bantit,
har du fået mave på?  Det var jeg også sidst, tror bare at jeg skal vore stor (:

Anmeld

25. oktober 2011

Camillee

NNL skriver:

Vi skal lige have NF overstået i overmorgen, så må folk se maven så meget de vil  Indtil da prøver jeg at gå i store bluser på arbejde, da det kun er min chef der ved noget

Glæder mig til at høre om jeres NF  (:

Anmeld

25. oktober 2011

Nina Amelia

Camillee skriver:

haha det har ELias dog ikke gjort i nu, men han har tegnet på sofaen den lille bantit,
har du fået mave på?  Det var jeg også sidst, tror bare at jeg skal vore stor (:

Nøøøj er den blevet fin, sofaen så? Vi har heldigvis en mørk sofa men håber du at den slipper for en omgang alligevel he he..

Nej, det er ikke det store der er at se her, jeg kan i hvertfald godt skjule det endnu men nu må vi se om det lige pludselig går stærkt.. Glæder mig til at jeg kan gå og ae den he he.. Det er smukt med store mavser!

Anmeld

25. oktober 2011

Camillee

Nina Amelia skriver:

Nøøøj er den blevet fin, sofaen så? Vi har heldigvis en mørk sofa men håber du at den slipper for en omgang alligevel he he..

Nej, det er ikke det store der er at se her, jeg kan i hvertfald godt skjule det endnu men nu må vi se om det lige pludselig går stærkt.. Glæder mig til at jeg kan gå og ae den he he.. Det er smukt med store mavser!

Ja der er de fineste blå streger på, han sage lige så stolt " E moarh "
hehe men har overvejet om man ikke kan vaske det af? hehe

Ja smukke maver er smukke det kommer til at gå så stærkt lige pludselig

Anmeld

25. oktober 2011

Nina Amelia

Camillee skriver:

Ja der er de fineste blå streger på, han sage lige så stolt " E moarh "
hehe men har overvejet om man ikke kan vaske det af? hehe

Ja smukke maver er smukke det kommer til at gå så stærkt lige pludselig

Njuurrrh det kan man jo slet ikke stå for!! he he hvor er han sød

Ja, når man har en i forvejen så løber tiden bare fra een. Jeg tror også at det kommer til at gå stærkt med det hele denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.