Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillee skriver: hvor er den smuk! er folk begyndt at kunne se det/ kommentere det?
hvor er den smuk! er folk begyndt at kunne se det/ kommentere det?
ja hehe det er de især om eftermiddagen som nu. Pyyyhaaa den er kæmpe hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: ja hehe det er de især om eftermiddagen som nu. Pyyyhaaa den er kæmpe hehe
det er sjovt folk begynder at snakke (: hehe er billedet taget om morgenen eller om eftermiddagen?
Camillee skriver: det er sjovt folk begynder at snakke (: hehe er billedet taget om morgenen eller om eftermiddagen?
billedet er taget om morgenenJeg tager altid billederne om morgenOg så bliver den større om aftenen
Kruse90 skriver: billedet er taget om morgenenJeg tager altid billederne om morgenOg så bliver den større om aftenen
det kunne vare være sjovt at se forskellen (:
Camillee skriver: det kunne vare være sjovt at se forskellen (:
kan ikke få det lagt på computeren hehe det er på min mobilMen du kan sende mig dit nummer, så sender jeg lige et billede
Camillee skriver: se lige min smukke tykke mavse (: det går bare så stærkt denne gang, men pyt det gør slet slet ikke noget . og så lige et billede af Elias minimand på 13 mdr kan man se noget på jeres maver i nu? (:
se lige min smukke tykke mavse (: det går bare så stærkt denne gang, men pyt det gør slet slet ikke noget . og så lige et billede af Elias minimand på 13 mdr kan man se noget på jeres maver i nu? (:
nej hvor er det en flot mave..er så noget misundelig, da jeg slev bare ser småtyk ud og hvor er din dreng fantastisk..
Nu vil jeg gerne være med på mave billederne Har taget her til morgen og i går aftes, så kan man se forskellen på morgen og aften...
baby84 skriver: nej hvor er det en flot mave..er så noget misundelig, da jeg slev bare ser småtyk ud og hvor er din dreng fantastisk..
Tak (: det kommer (:
NNL skriver: Nu vil jeg gerne være med på mave billederne Har taget her til morgen og i går aftes, så kan man se forskellen på morgen og aften...
smuk smuk mave
Camillee skriver: smuk smuk mave
Mange tak Den er svær at skjule efterhånden...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128