Går og venter? hårdt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja her går man jo bare og venter på ens mens ( ikke) skal komme Det er hårdt bare og gå og vente :/ .. 

Man går og tænker sker det mon nu? .. 

inden jeg stoppet på p-piller ku jeg mærke 3-4 dage før den kom, men efter min beregning skulle den komme imorgen, men kan ikke mærke om den kommer hvilket jeg ALTID har kunnet.. så  for den er der! .. I går aftes havde jeg lidt niv / kvalme.. Og det var helt sikkert ikke mens smerter! .. Det er sikkert fordi da jeg fik p-piller for  år siden var fordi jeg altid havde mave smerter, hovedepine osv, så den gang mente min læge at jeg skulle have dem også fordi jeg ikke kunne andet end bare og ligge... 

Ej men puha dagen idag går bare langsom, går jo bare og venter på om den komme imorgen. hvilken den nok gør :/ Man er jo nok ikke en af de heldige hvor den er i første forsøg Men man har da lov og håbe endnu .. Har bare lyst til  og teste hele tiden! 

Knuuus MB

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja her går man jo bare og venter på ens mens ( ikke) skal komme Det er hårdt bare og gå og vente :/ .. 

Man går og tænker sker det mon nu? .. 

inden jeg stoppet på p-piller ku jeg mærke 3-4 dage før den kom, men efter min beregning skulle den komme imorgen, men kan ikke mærke om den kommer hvilket jeg ALTID har kunnet.. så  for den er der! .. I går aftes havde jeg lidt niv / kvalme.. Og det var helt sikkert ikke mens smerter! .. Det er sikkert fordi da jeg fik p-piller for  år siden var fordi jeg altid havde mave smerter, hovedepine osv, så den gang mente min læge at jeg skulle have dem også fordi jeg ikke kunne andet end bare og ligge... 

Ej men puha dagen idag går bare langsom, går jo bare og venter på om den komme imorgen. hvilken den nok gør :/ Man er jo nok ikke en af de heldige hvor den er i første forsøg Men man har da lov og håbe endnu .. Har bare lyst til  og teste hele tiden! 

Knuuus MB

Andre der går og har det lidt ligesom mig?  

Anmeld

21. oktober 2011

LilleChelle

Ja, jeg har det som dig. 
jeg går også bare og venter på at den IKKE kommer.

Jeg skulle have haft mens igår, men den er ikke kommet, og jeg har de sidste tre ugers tid haft en underlig fornemmelse i kroppen - som halv kvalme og ondt i maven hele tiden.

Så jeg  for at den er der denne gang
Og jeg  for at den er der hos dig også  

Ventetiden er FORFÆRDELIG !!
Vil bare have der sker noget NU ! 

Anmeld

21. oktober 2011

christina92

Jeg kan også melde mig i klubben.

Jeg skal først (ikke) have min mens omkring d. 26-27, så der er længe til endnu, men synes min mave har lidt mens tendenser, som den ikke plejer at have. som du selv siger, lidt niv i maven.

Har kvalme om formiddagen, men synes også bare det er tidligt hvis det er pga. graviditet.

Jeg  for os alle sammen  

Håber der er en lille spire til os hver allerede i denne måned.

Anmeld

21. oktober 2011

babymus77

Åhhh hvor er det dejligt andre der har det sådan også;-) jeg har haft ømme bryster i 14 dage meget ømme!! Ska ha mens i morgen eller søndag!! Ved også det sikkert kommer,. Træt af at teste negativ siden april:-(( krydser for vi er heldige denne gang.. Kram Anne

Anmeld

21. oktober 2011

christina92

babymus77 skriver:

Åhhh hvor er det dejligt andre der har det sådan også;-) jeg har haft ømme bryster i 14 dage meget ømme!! Ska ha mens i morgen eller søndag!! Ved også det sikkert kommer,. Træt af at teste negativ siden april:-(( krydser for vi er heldige denne gang.. Kram Anne

Kan godt forstå du er træt af at teste negativ!

Håber den er der denne gang

Anmeld

21. oktober 2011

babymus77

christina92 skriver:

Kan godt forstå du er træt af at teste negativ!

Håber den er der denne gang

Ja hehe;-) evig og altid kun 1 streg!!! Tager året ud og så prøver jeg en gang i foråret at få lavet den der undersøgelse af æggeleder osv... Har jo været gravid og født før!!! Vil bare ikke lykkedes nu!!!! Har også testet i dag men negativ!! Og VILDT ømme babser!! Øvvvv hehe

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er glad for der er andre der har det som mig   for os !

Anmeld

21. oktober 2011

christina92

babymus77 skriver:

Ja hehe;-) evig og altid kun 1 streg!!! Tager året ud og så prøver jeg en gang i foråret at få lavet den der undersøgelse af æggeleder osv... Har jo været gravid og født før!!! Vil bare ikke lykkedes nu!!!! Har også testet i dag men negativ!! Og VILDT ømme babser!! Øvvvv hehe

Det da mærkeligt at det er så svært denne gang så, men vores kroppe vil jo ikke altid som os.

Øv men den negative test! Men krydser stadig fingre, det kunne jo være!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.