Hvornår skal man bestille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Chalala85 skriver:

Det kan jeg godt forstå. Ja de er mega dyrer men håber bestemt også man betaler for det man får, altså her tænker jeg høj kvalitet.

Det er da dejligt jeres ikke hænger, men øv at du skal gå og tænker også det

Jaaa det forstå jeg godt du håber , jeg vil sige jeg kender en del dder har dem , og jeg har kun hørt positive ting om den .. Så jeg tror nu nok man får hvad man betaler for . bare det at stellet er helt og ikk halvt som på emmaljungaerne .. Trro jeg betyder alverden ..

Jaa det er lidt træls , men jeg vil jo os gerne kunne sælge den en dag evt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Chalala85

Pernille08 skriver:

Jaaa det forstå jeg godt du håber , jeg vil sige jeg kender en del dder har dem , og jeg har kun hørt positive ting om den .. Så jeg tror nu nok man får hvad man betaler for . bare det at stellet er helt og ikk halvt som på emmaljungaerne .. Trro jeg betyder alverden ..

Jaa det er lidt træls , men jeg vil jo os gerne kunne sælge den en dag evt

Det kan jeg godt forstå du gerne vil. Kan man ikke stramme den op igen på en eller anden måde?

Anmeld

21. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Chalala85 skriver:

Det kan jeg godt forstå du gerne vil. Kan man ikke stramme den op igen på en eller anden måde?

jo der sidder sådan nogen på stellet man kan dreje på

Vi har nemlig bare det alm stel da jeg fik afvide det der uniq stel ikk var så godt hverken i bremsen eller at køre med ..
Og jeg eeeeelsker min vogn

Anmeld

21. oktober 2011

Chalala85

Pernille08 skriver:

jo der sidder sådan nogen på stellet man kan dreje på

Vi har nemlig bare det alm stel da jeg fik afvide det der uniq stel ikk var så godt hverken i bremsen eller at køre med ..
Og jeg eeeeelsker min vogn

Ahh okay..puha der er godt nok meget jeg skal til at sætte mig ind i hihi...

Kan godt forstå du er glad for den, sådan skal det også være

Anmeld

21. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Chalala85 skriver:

Ahh okay..puha der er godt nok meget jeg skal til at sætte mig ind i hihi...

Kan godt forstå du er glad for den, sådan skal det også være

Heeeh jaa det er pludselig mange ting man skal have styr på ..

Og hold da op jeg synes godt nok os tiden er gået stærkt , synes lige det var for 1 uge siden jeg læste du havde testet positivt og nu er du halvejs .. ja tiden flyver bare afsted , bare aldrig hvis det var en selv

Anmeld

21. oktober 2011

Chalala85

Pernille08 skriver:

Heeeh jaa det er pludselig mange ting man skal have styr på ..

Og hold da op jeg synes godt nok os tiden er gået stærkt , synes lige det var for 1 uge siden jeg læste du havde testet positivt og nu er du halvejs .. ja tiden flyver bare afsted , bare aldrig hvis det var en selv

hehe ja jeg forstår heller ikke selv at det er gået så stærkt.. så uvirkeligt og så dejligt

Anmeld

21. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Chalala85 skriver:

hehe ja jeg forstår heller ikke selv at det er gået så stærkt.. så uvirkeligt og så dejligt

Jaaa det kan jeg da virkelig godt forstå du synes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.