Hvornår skal man bestille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Chalala85

Höör skriver:

Det er også ekstrem unikt og er altid rart at have noget andre ikke har

Hende vi snakkede med da vi var ude og lure sagde at de holdt farven ret godt i forhold til slidtage, altså der skulle meget til før den blev kradset af  

Det lyder rigtig godt Den kommer også til at stå inde når ikke den bliver brug og jeg vil virkelig vedligeholde den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

_-Kathrine-_

Jubiii.. Det er det fedeste at shoppe til baby vi bestilte vores Odder Zip(som kun kan anbefales) i November og vi kunne først hente vores i marts (!!!) så skynd jer ud og bestille den

Anmeld

21. oktober 2011

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Jubiii.. Det er det fedeste at shoppe til baby vi bestilte vores Odder Zip(som kun kan anbefales) i November og vi kunne først hente vores i marts (!!!) så skynd jer ud og bestille den

Puha så er det vidst godt vi skal ud og kigge  Lægger man depositum eller betaler man hele vognen på engang?

Anmeld

21. oktober 2011

_-Kathrine-_

Chalala85 skriver:

Puha så er det vidst godt vi skal ud og kigge  Lægger man depositum eller betaler man hele vognen på engang?

Vi lagde 20 % af prisen, så det var jo ikke så slemt hvilken har I kig på?

Anmeld

21. oktober 2011

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Vi lagde 20 % af prisen, så det var jo ikke så slemt hvilken har I kig på?

Nej det er egentlig fint nok synes jeg

En odder zip med x-drea¨m stell i farve og så med farve må det der "bånd" der er rundt.

Anmeld

21. oktober 2011

_-Kathrine-_

Chalala85 skriver:

Nej det er egentlig fint nok synes jeg

En odder zip med x-drea¨m stell i farve og så med farve må det der "bånd" der er rundt.

Jamen kan ikke sige andet end godt valg og den bliver i super glade for jeg ville også gerne ha blå kant rundt om,men der satte manden foden i og ville ha neutral, HVIS der nu skulle komme en med et andet køn næste gang - og det er jeg også glad nok for idag, men sukker alligevel rigtig dybt, når der kommer nogen forbi med fede farver på

Anmeld

21. oktober 2011

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Jamen kan ikke sige andet end godt valg og den bliver i super glade for jeg ville også gerne ha blå kant rundt om,men der satte manden foden i og ville ha neutral, HVIS der nu skulle komme en med et andet køn næste gang - og det er jeg også glad nok for idag, men sukker alligevel rigtig dybt, når der kommer nogen forbi med fede farver på

Det kan jeg også godt følge ham i. Manden har dog sagt at hvis jeg gerne vil have farver så får jeg det, hvis vi skulle få en pige en anden gang så må vi jo købe en ny... og det har jeg jo bestemt ikke noget imod hehe

Anmeld

21. oktober 2011

_-Kathrine-_

Chalala85 skriver:

Det kan jeg også godt følge ham i. Manden har dog sagt at hvis jeg gerne vil have farver så får jeg det, hvis vi skulle få en pige en anden gang så må vi jo købe en ny... og det har jeg jo bestemt ikke noget imod hehe

Det med at købe en ny, foreslog jeg også, men det syntes han ikke hihi... Så jeg må nøjes

Anmeld

21. oktober 2011

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Det med at købe en ny, foreslog jeg også, men det syntes han ikke hihi... Så jeg må nøjes

Ma kan også sagtens "nøjes". Jeg er nok bare møg forkælet hehe

Anmeld

21. oktober 2011

_-Kathrine-_

Chalala85 skriver:

Ma kan også sagtens "nøjes". Jeg er nok bare møg forkælet hehe

Haha... Det er jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.