Jeg er ny herinde :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2009

SaNiNa

Velkomme til håber du bliver glad for at være herinde...

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

kbh-tøs

solei skriver:

Ihh tak for det :-D Det er dejligt med en god modtagelse af jer søde piger.

kbh-tøs: Hvor meget puregon skal du etenlig tage? Jeg skal starte ud med 75 enheder... Hvor tit skal du scannes? :-) Jeg kan slet ikke huske så meget af de behandlinger, for har helt fortrængt det, da jeg syntes det var en frygtelig tid he he...

Knus Solei =0)

Hej Solei.
Jeg tager også 75 ie, og bliver fuldt i flere dage ad gangen.
Sidst tog jeg puregon i 3 dage og blev så scannet 3-4 gange den efterfølgende uge og endte med at tage det i 5 dage ialt.. Denne gang tog jeg det kun i 3 dage og da var æg slet ikke udviklet nok, så skulle tage i 4 dage endnu og skal så scannes i morgen. og så er målet insemination i næste uge. Jeg håber virkelig den er der denne gang, da det er, som du selv siger, en streng tid. Det er hårdt at skulle smutte fra arbejdet flere dage i træk uden at de ved noget. ( arbejder 40 min. køsel fra gyn.)
knus
kbh-tøs

Anmeld

5. februar 2009

kbh-tøs

Hvis den første bliver en dreng, skal han også hedde Alexander, jeg er helt syg med det navn

Det er sjovt som man kan mærke en udvikling med mig. Sidste gang, under hele forløbet indtil jeg testede negativ, var jeg totalt anspændt og tiden kunne kun gå ALT FOR LANGSOMT!!!! men denne gang er jeg meget mere afslappet. Nu kender man jo også rutinen. Kender du også til den føelse? lærer man at leve med det? Jeg må indrømme at mine drømme har været hårde ved mig den sidste tid.
Jeg har drømt om mit næste liv, hvor jeg skal huske ikke at have sukkersyge og at jeg vil kunne blive gravid normalt og ikke have PCO. Jeg har heldigvis en meget forstående kæreste, som ved hvad han skal gøre ved mig

Trængte lige til at komme ud med det her. sov rigtig godt.
Knus
kbh-tøs som syntes at livet er lidt hårdt lige nu

Anmeld

5. februar 2009

DK

Hej Velkommen!!!

Håber du falder godt til

Knus Ditte

Anmeld

5. februar 2009

Natascha

Velkommen til...
Jeg har også lige fået konstateret PCO og skal på fertilitets klinikken den 24/3 for første gang så det bliver spændende, hvad de siger jeg skal...
Men hvor meget gik de i op jeres vægt, når i hávde PCO...?

Knus Natascha

Anmeld

6. februar 2009

solei

kbh-tøs skriver:

Hvis den første bliver en dreng, skal han også hedde Alexander, jeg er helt syg med det navn

Det er sjovt som man kan mærke en udvikling med mig. Sidste gang, under hele forløbet indtil jeg testede negativ, var jeg totalt anspændt og tiden kunne kun gå ALT FOR LANGSOMT!!!! men denne gang er jeg meget mere afslappet. Nu kender man jo også rutinen. Kender du også til den føelse? lærer man at leve med det? Jeg må indrømme at mine drømme har været hårde ved mig den sidste tid.
Jeg har drømt om mit næste liv, hvor jeg skal huske ikke at have sukkersyge og at jeg vil kunne blive gravid normalt og ikke have PCO. Jeg har heldigvis en meget forstående kæreste, som ved hvad han skal gøre ved mig

Trængte lige til at komme ud med det her. sov rigtig godt.
Knus
kbh-tøs som syntes at livet er lidt hårdt lige nu

Ja jeg tager det også meget mere roligt nu her anden gang. Jeg er bare næste sikker på jeg ikke skal vente i 6 år igen ;-) Ved ikke hvorfor... men tror bare ikke der går over et år denne gang :-) Så det håber jeg ;-)

Anmeld

6. februar 2009

solei

jeg har ikke oplevet de har været "efter" mig pga. min vægt... men jeg har også på egen hånd smidt 30 kilo... ( mangler dog stadig rigtig mange kilo, da jeg har vejet 125 kilo...)

Så jeg har lang vej endnu ;-)

Anmeld

7. februar 2009

kbh-tøs

De sagde slet ikke noget til min vægt, men jeg er også kun lettere overvægtig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.