Jeg er ny herinde :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.746 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. februar 2009

solei

Men har været en del år på min-mave.dk, men nu skulle der ske noget nyt...

Jeg har PCO i svær grad, og skal i gang med fertilitetsbehandling ( puregon pen) om et par uger.

Håber at lære en masse nye spændene mennesker at kende )

Knus Solei =0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2009

Becks

Velkommen til - Håber du bliver glad for siden...
Tøserne og de enkelte mænd herinde er super søde...

jeg lider også selv af PCO, men har ikke børn endnu og er heller ikke i behandling endnu...

Knus

Anmeld

4. februar 2009

pusling30

Hej og velkommen hertil.. Jeg har selv været på min-mave men er blevet for glad for baby.dk... håber du kommer til at befinde dig godt herinde..
Mvh Anja mor til 3

Anmeld

4. februar 2009

Drengenesmor

Held og lykke med Baby.dk

Håber inderligt at du bliver velsignet med en lille bebs inden kort tid, har selv været hele møllen igennem med alt fra IUI, IVF og ICSI og er blevet velsignet med 3 skønne knægte..... Rigtig meget held og lykke!!!

Anmeld

4. februar 2009

solei

Ihh hvor er i hurtige =0) Og tusind tak for jeres søde velkomst, det er da super dejlig. Ja netop derfor forlod jeg min-mave, da jeg syntes stemningen var blevet lidt for klikeagtig, og da jeg havde været bort et årstid pga. fødselsdeprasion, var det åbenbart ikke "in" mere når "fremmede" skrev hi hi... men sådan er det jo... nu starter jeg på ny, på en ny og god side kan jeg se :-)

Jeg har selv været igennem en del behandlinger før, og ventede i hele 6 år på Alexander ( den mindste) så husker det tydeligt...

Knus Solei =0)

Anmeld

4. februar 2009

Drengenesmor

Du har en lille søn, eller flere? bare skønt!......så skal det være igen.....

Anmeld

4. februar 2009

solei

Jaa jeg har to drenge :-D

En på snart 13 år ( fra da jeg var kun 18 år, og ikke vidste jeg havde PCO ;-)) og så Alexander som er 2½ år gammel...

Blev dog også gravid på naturmetoden da den store var 1 år, men det barn mistede jeg i 5 gravidmåned i en bilulykke... Og siden fandt jeg så ud af jeg havde PCO, fordi jeg ikke blev gravid igen.

Så Nu prøver vi igen :-) Og håber på der ikke går 6 år igen he he ;-)

Knus Solei =0)

Anmeld

5. februar 2009

kbh-tøs

Jeg vil også lige sige velkommen, er selv ny herinde.
Har PCO og er i gang med puregon på 2. omgang.
Jeg har dog ingen børn selv, endnu.

Jeg håber vi får nogle gode snakke herinde.

Anmeld

5. februar 2009

Miamaja

velkommen til den bedste baby side ever

Anmeld

5. februar 2009

solei

Ihh tak for det :-D Det er dejligt med en god modtagelse af jer søde piger.

kbh-tøs: Hvor meget puregon skal du etenlig tage? Jeg skal starte ud med 75 enheder... Hvor tit skal du scannes? :-) Jeg kan slet ikke huske så meget af de behandlinger, for har helt fortrængt det, da jeg syntes det var en frygtelig tid he he...

Knus Solei =0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.