Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Når de er 6 mdr... Hvis ellers de er sunde og raske babyer, med normal fødselsvægt og alt det der... Og ja, skal vi lave en klub for trætte-bilkapose-slatten-patter???
Når de er 6 mdr... Hvis ellers de er sunde og raske babyer, med normal fødselsvægt og alt det der...
Og ja, skal vi lave en klub for trætte-bilkapose-slatten-patter???
Helle for at være formand! Det bliver hende med de største kasser, vel?! Eller skal vi sige længste?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
piadas skriver: Helle for at være formand! Det bliver hende med de største kasser, vel?! Eller skal vi sige længste?
Det er fandme trist når bryster kategorises på længde istedet for størrelse....
Men det må også give noget status at have haft Bilkaposerne længst tid?? Pr. barn altså, du kan ikke overtrumfe fordi du har prøvet det FØR Ida...
AnneBJ skriver: Det er fandme trist når bryster kategorises på længde istedet for størrelse.... Men det må også give noget status at have haft Bilkaposerne længst tid?? Pr. barn altså, du kan ikke overtrumfe fordi du har prøvet det FØR Ida...
Haha, ja det er sgu sørgeligt! De bliver nødt til at kalde skålstørrelsen noget andet, for der er sgu ikke meget skål over mine bryster!
piadas skriver: Haha, ja det er sgu sørgeligt! De bliver nødt til at kalde skålstørrelsen noget andet, for der er sgu ikke meget skål over mine bryster!
Haha.. den skal hedde længde + omkreds, istedet for skål + omkreds...
AnneBJ skriver: Haha.. den skal hedde længde + omkreds, istedet for skål + omkreds...
Hvordan gik det i nat AG??
Marco2 skriver: Arhmen kan næsten ikke få armene ned. Hun fik sin varme sødmælk kl 19.30 og sov så helt til 4.15.så vågnede hun kort for bare lige at blive nusset og så falde i søvn igen til 6.15... Hvor faderen så tog hende ned til morgenmad. Så det går bare rigtig godt!
Arhmen kan næsten ikke få armene ned. Hun fik sin varme sødmælk kl 19.30 og sov så helt til 4.15.så vågnede hun kort for bare lige at blive nusset og så falde i søvn igen til 6.15... Hvor faderen så tog hende ned til morgenmad. Så det går bare rigtig godt!
Ahh, det lyder bare saa godt. Tillykke til jer begge for mere nattesoevn! Hvor er det bare skoent.
Haaber det gaar bedre med Dolly Parton looket... men bare vent... inden laenge ville du oenske du stadig havde maelk til bare at give lidt fylde. Mine babser ligner et par sokker med en 5ér i hver Hvor blev mine dejligt fyldige bryster af Mega nedern!!
Ja, den klub er vi vist efterhaanden ved at vaere mange der er medlem af. Det er én af de ting der ikke er fordelagtige ved at stoppe amningen.
MEN her er manden stadig begejstret, fordi han nu endeligt faar adgang til kasserne igen, selvom de mere ligner et par sokker med en 5ér i hver. Det har bare vaeret totalt "no go" for mig mens jeg ammede - der var babser bare IKKE sexede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128