Så er projektet skudt igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.317 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Marco2

Ja, så er projekt nul amning skudt igang. Vemodigt og trist på den ene side men åbner jo også muligheder for os alle. Har lavet Smillas værelse,givet hende masser af mad hele dagen. Til aften hvor hun plejer at få en babs fik hun 125 ml varm sødmælk og hun faldt bum i søvn med det samme i sin egen seng på eget værelse uden noget vrøvl. Det var en dejlig start og nu er vi bare spændte på hvordan natten kommer til at gå.Men føler godt nok lidt dobbelt at det nu difinitivt er slut, og min lille pige er blevet stor.Men glæder mig til at kunne lægge mig i min seng og læse en bog uden at vække Smilla. Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

Ja, så er projekt nul amning skudt igang. Vemodigt og trist på den ene side men åbner jo også muligheder for os alle. Har lavet Smillas værelse,givet hende masser af mad hele dagen. Til aften hvor hun plejer at få en babs fik hun 125 ml varm sødmælk og hun faldt bum i søvn med det samme i sin egen seng på eget værelse uden noget vrøvl. Det var en dejlig start og nu er vi bare spændte på hvordan natten kommer til at gå.Men føler godt nok lidt dobbelt at det nu difinitivt er slut, og min lille pige er blevet stor.Men glæder mig til at kunne lægge mig i min seng og læse en bog uden at vække Smilla. Knus

Rigtig god fornøjelse og held og lykke med projektet! 

Anmeld

21. oktober 2011

businesstigger

Håber det er gået godt. Går med samme tanker for David snart og gruer lidt for det.

Anmeld

21. oktober 2011

Lene76

fedt at du er igang.....  her har vi gang i at alle 3 unger ska sove sammen.... det er lidt svært når de alle kommer i seng på samme tid, for Viktor er jo lidt en bandit men syntes det er gode til at falde i søvn..... er dog spændt på idag hvor Nanna er puttet imens de andre ser Disney og vild med dans så nu må vi se......

Anmeld

21. oktober 2011

Marco2

Første nat gik super godt. Hun vågnede kort kl. 0.30 men fik hende forholdsvis nemt til at sove igen, og så sov hun til kl. 05. Der havde jeg lidt større udfordringer, så tog hende ned og gav hende havregrød for tænkte hun måske var sulten efter så mange timer uden mad. Hun spiste en fin portion men var så træt igen og sov derefter til 7.45... så en rigtig fin nat. Kan ikke huske hvornår vi sidste har sovet så mange timer sammenhængende.

Men shitti nogle babser jeg vågnede op med. Linse Kessler go home siger jeg bare!!

Her til aften er hun også blevet puttet efter aftensmad og en flaske med varm sødmælk, og faldt selv i søvn efter lidt pludren oppe fra hendes værelse. Så nu krydser vi fingre for en ligeså rolig nat.

AG

Anmeld

21. oktober 2011

piadas

Marco2 skriver:

Første nat gik super godt. Hun vågnede kort kl. 0.30 men fik hende forholdsvis nemt til at sove igen, og så sov hun til kl. 05. Der havde jeg lidt større udfordringer, så tog hende ned og gav hende havregrød for tænkte hun måske var sulten efter så mange timer uden mad. Hun spiste en fin portion men var så træt igen og sov derefter til 7.45... så en rigtig fin nat. Kan ikke huske hvornår vi sidste har sovet så mange timer sammenhængende.

Men shitti nogle babser jeg vågnede op med. Linse Kessler go home siger jeg bare!!

Her til aften er hun også blevet puttet efter aftensmad og en flaske med varm sødmælk, og faldt selv i søvn efter lidt pludren oppe fra hendes værelse. Så nu krydser vi fingre for en ligeså rolig nat.

AG

Dejligt at det er gået godt! Men ja, jeg kunne godt liiiige forestille mig, hvordan babserne reagerer! Hvor meget var det nu, du ammede her til sidst - var det noget med, at det kun var om natten?

Jeg husker det bare som, at jeg havde et par dage med meget spændte bryster, men derefter gik det i sig selv igen, og de blev til to slatne bilka-poser. Malker du lidt ud for at tage det værste tryk eller går det uden?

Anmeld

21. oktober 2011

JonTri

Pøj pøj med den kommende nat... Her er der tændER undervejs, så mon ik vi er vågne ofte.

Sejt du lige havde overskud til at stikke pigebarnet en skål havregrød på den tid af døgnet... 

Hvornår burde de sove uden mad om natten egentlig???

Vh Rikke... med trææææætte patter efter ammestop

Anmeld

22. oktober 2011

DK

Ejjj hvor skønt AG!

Nu hvor hun ikke længere får brystmælk, så bliver hun rigeligt fodret og har ikke brug for havregrød kl 5. Så når i kommer ind i en god rytme så må du se frem til at kunne sove maaaasser af timer i træk Dejligt! Tillykke med det nemme ammestop. Det lader til at i begge var helt klart, selv om det naturligvist er vemodigt!

Anmeld

22. oktober 2011

AnneBJ

JonTri skriver:

Pøj pøj med den kommende nat... Her er der tændER undervejs, så mon ik vi er vågne ofte.

Sejt du lige havde overskud til at stikke pigebarnet en skål havregrød på den tid af døgnet... 

Hvornår burde de sove uden mad om natten egentlig???

Vh Rikke... med trææææætte patter efter ammestop

Når de er 6 mdr... Hvis ellers de er sunde og raske babyer, med normal fødselsvægt og alt det der... 

Og ja, skal vi lave en klub for trætte-bilkapose-slatten-patter???

Anmeld

22. oktober 2011

AnneBJ

Fedt at det går så fint AG! Jeg synes også det ser cool du lige serverede havregrød på det tidspunkt! Jeg er ved at døøøøø når Felix vågner kl. 6 (og har sovet siden 19) så der får han sutteflaske i min seng og så sover vi videre til 7.45/8 stykker.... og SÅ får han havregrød...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.