Hjæææælp mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

grinny

Ved ikke lige hvad der sker, men er ved at blive lidt bange..

Begyndte at slå meget ud i ansigtet for noget tid siden, troede først det var bumser, men det viste sig hurtigt at det var knopper og tør hud og jeg blev meget rød i ansigtet af det. 

Derefter starter det med at klø i mine armehuler og så fik jeg knopper og er rigtig rød og øm. Knopperne starter øverst på armen og går ned til omkring albuen..

Nu har jeg opdaget at min hovedbund er så tør at jeg kan hive store flager tørhud ud af mit hår 

- hvad sker der? Kan det være en allergisk reaktion?

Har ikke skiftet shampoo, vaskemiddel, deo, parfume eller noget som helst.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Clisolka

Ved ikke lige hvad der sker, men er ved at blive lidt bange..

Begyndte at slå meget ud i ansigtet for noget tid siden, troede først det var bumser, men det viste sig hurtigt at det var knopper og tør hud og jeg blev meget rød i ansigtet af det. 

Derefter starter det med at klø i mine armehuler og så fik jeg knopper og er rigtig rød og øm. Knopperne starter øverst på armen og går ned til omkring albuen..

Nu har jeg opdaget at min hovedbund er så tør at jeg kan hive store flager tørhud ud af mit hår 

- hvad sker der? Kan det være en allergisk reaktion?

Har ikke skiftet shampoo, vaskemiddel, deo, parfume eller noget som helst.. 

Det kunne godt lyde til en allergisk reaktion....

Jeg får det på samme måde hvis jeg får en allergisk reaktion - f.eks. på noget shampoo. Den grønne shampoo fra Fructis er et no go. Hos mig er det dog kun begrænset til albuehulen (hedder det det?) og knæhaserne

Anmeld

20. oktober 2011

grinny

Babymor2010 skriver:

Det kunne godt lyde til en allergisk reaktion....

Jeg får det på samme måde hvis jeg får en allergisk reaktion - f.eks. på noget shampoo. Den grønne shampoo fra Fructis er et no go. Hos mig er det dog kun begrænset til albuehulen (hedder det det?) og knæhaserne

Kan man bare godt sådan lige pludselig blive allergisk over for noget? Har jo slet ikke skiftet mærke på noget..

Anmeld

20. oktober 2011

.....

grinny skriver:

Kan man bare godt sådan lige pludselig blive allergisk over for noget? Har jo slet ikke skiftet mærke på noget..

Ved ikke hvad der sker for din krop . Men ville blot sige at JO du kan desværre godt lige pludselig blive allergisk overfor noget du ellers ikke plejer at reagere på

Anmeld

20. oktober 2011

grinny

Strawberry skriver:

Ved ikke hvad der sker for din krop . Men ville blot sige at JO du kan desværre godt lige pludselig blive allergisk overfor noget du ellers ikke plejer at reagere på

Øv, så skal jeg jo hen og tjekke alt.. Årh, min hårbund den klør bare så meget!!

Anmeld

20. oktober 2011

.....

grinny skriver:

Øv, så skal jeg jo hen og tjekke alt.. Årh, min hårbund den klør bare så meget!!

Måske skulle du prøve at tage til lægen i morgen så de kan kigge på det? .. Man kan altid give det et forsøg..

Anmeld

20. oktober 2011

grinny

Strawberry skriver:

Måske skulle du prøve at tage til lægen i morgen så de kan kigge på det? .. Man kan altid give det et forsøg..

Overvejer det også, men tvivler bare på at hun kan finde ud af hvad det er.. Men prøver alligevel, det skader jo ikke

Anmeld

20. oktober 2011

.....

grinny skriver:

Overvejer det også, men tvivler bare på at hun kan finde ud af hvad det er.. Men prøver alligevel, det skader jo ikke

Kender det godt..Man kommer derhen og så kigger de lidt på det, og aner ikke havd det er, og så får man kun et skud i tågen man alligevel ikke kan bruge til noget

Men som du siger, så skader det ikke. Bedre end at gøre ingenting

Anmeld

20. oktober 2011

grinny

Strawberry skriver:

Kender det godt..Man kommer derhen og så kigger de lidt på det, og aner ikke havd det er, og så får man kun et skud i tågen man alligevel ikke kan bruge til noget

Men som du siger, så skader det ikke. Bedre end at gøre ingenting

Ja, og så går man lige så uvidende derfra som da man kom.. Men smutter alligevel lige forbi imorgen

Anmeld

20. oktober 2011

.....

grinny skriver:

Ja, og så går man lige så uvidende derfra som da man kom.. Men smutter alligevel lige forbi imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.