Influenza og æl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

FruHimmelblå

Hej søde piger

I mandags fik jeg en ret tydelig æl-test, som dog ikke var positiv. Den så ud som de "plejer" at gøre 1, max 2 dage før knaldpositiv test.

I løbet af dagen fik jeg det så RIGTIG skidt og var sørme den heldige vinder af en gang influenza med feber og det hele

Jeg har så testet for æl to gange om dagen lige siden for jeg "plejer" kun at kunne få en positiv æl-test i en 12-15 timer. Men mandag aften så den ud, som den gjorde om morgenen og de næste dage er den kun blevet mere og utydelig?? I morges var der slet ingen teststreg??

Det forstår jeg ikke? Kan min influenza have pårvirket min æl? Er det overhovedet muligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Peanut

FruHimmelblå skriver:

Hej søde piger

I mandags fik jeg en ret tydelig æl-test, som dog ikke var positiv. Den så ud som de "plejer" at gøre 1, max 2 dage før knaldpositiv test.

I løbet af dagen fik jeg det så RIGTIG skidt og var sørme den heldige vinder af en gang influenza med feber og det hele

Jeg har så testet for æl to gange om dagen lige siden for jeg "plejer" kun at kunne få en positiv æl-test i en 12-15 timer. Men mandag aften så den ud, som den gjorde om morgenen og de næste dage er den kun blevet mere og utydelig?? I morges var der slet ingen teststreg??

Det forstår jeg ikke? Kan min influenza have pårvirket min æl? Er det overhovedet muligt?

Uha den er svær.. 

Jeg har ikke hørt om det, men vil dog lige sige at mænd kan være "sterile" i op til 6 uger, efter en omgang feber, da feber slår sædcellerne ihjel.. Men i samme forbindelse, har jeg ikke hørt noget om feber kan udløse en udeblivende ægløsning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.