Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dk Lady skriver: uha.. jeg er virkelig ikke god til sådan noget... men ud fra standen, hvad ville du så selv mene ?
uha.. jeg er virkelig ikke god til sådan noget... men ud fra standen, hvad ville du så selv mene ?
hihi det er altid svært. Jamen vil nok gerne have 120 for taske og 150 for girafferne.. ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor- til pige skriver: hihi det er altid svært. Jamen vil nok gerne have 120 for taske og 150 for girafferne.. ?
Dk Lady skriver:Okay... er det med eller uden porto ? Hvis uden, hvad tror du så portoen vil ligge på ? Og hvordan er standen på tasken ?
Mor- til pige skriver: Tasken er i rigtig fin stand . Portoen kommer oveni . Vil tro det bliver 30 kr
Tasken er i rigtig fin stand . Portoen kommer oveni . Vil tro det bliver 30 kr
Dk Lady skriver: Super.. Jeg må lige gå i tænke boks, for mangler egentlig ikke ny taske.. synes bare den er så fin..
Super.. Jeg må lige gå i tænke boks, for mangler egentlig ikke ny taske.. synes bare den er så fin..
Det er bare iorden
Du kan få det til 250 .. og jeg betaler porto?
Hvad er prisen for lysestagerne?
Mor- til pige skriver: Du kan få det til 250 .. og jeg betaler porto?
DortheSimonsen skriver: Hvad er prisen for lysestagerne?
Hejsa- en 50ér.
Jeg bor i Holstebro - hvis du selv vil hente?
Mor- til pige skriver: Hejsa- en 50ér. Jeg bor i Holstebro - hvis du selv vil hente?
Er du hjemme på tirsdag, omkring kl. 9?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128