Glædesindlæg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Madam Blå

babyMark skriver:

ih god fødsel til dig. nu er der noget færre timer til!

Hihi - mange tak! Og i lige måde da!

Nu er der kun godt 40 timer til jeg skal sættes igang. Håber at jeg har min lille pige inden weekenden Men nu må vi se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Madam Blå

babyMark skriver:

ih god fødsel til dig. nu er der noget færre timer til!

Nu er der kun godt 40 timer til jeg skal sættes igang. Håber at jeg har min lille pige inden weekenden Men nu må vi se.

Anmeld

23. oktober 2011

babyMark

Madam Blå skriver:

tak

jeg er 35+2 idag, så baby må gerne lige blive derinde et par uger mere. Men blev vægtscannet 34+4 til at veje 2543 gram, så den skal nok klare sig.

så lige om lidt har du din lille pige

Anmeld

23. oktober 2011

Madam Blå

tak

jeg er 35+2 idag, så baby må gerne lige blive derinde et par uger mere. Men blev vægtscannet 34+4 til at veje 2543 gram, så den skal nok klare sig.

så lige om lidt har du din lille pige

Ja, du må gerne ruge lidt endnu Jeg er 37+3 i dag, og håber sådan på at jeg går i fødsel inden på tirsdag. Så ville jeg slippe for at blive sat igang. Meeeen - det sker næppe

Det er da en rigtig dejlig vægt

Anmeld

23. oktober 2011

babyMark

Madam Blå skriver:

Ja, du må gerne ruge lidt endnu Jeg er 37+3 i dag, og håber sådan på at jeg går i fødsel inden på tirsdag. Så ville jeg slippe for at blive sat igang. Meeeen - det sker næppe

Det er da en rigtig dejlig vægt

puster lige en masse vestøv afsted til dig! Så sender du bare retur, når du har brugt dit

og ja det er en fin vægt....får nok sådan en 3500-4000 gram baby ud af det til termin. fødte dagen efter termin sidste gang, så mon ikke at det bliver deromkring igen. Helst ikke en uge over tid, for så rammer vi min fødselsdag, og den vil jeg gerne beholde for mig selv

Anmeld

23. oktober 2011

K&S

Madam Blå skriver:

Nu ville jeg lige spamme jer, og lave en ny og GLAD tråd

Jeg har fået tid til igangsættelse tirsdag den 25. kl 9. Hvor er jeg bare glad  Der er jeg 37+5, så lillepigen når nok først at komme til verden 38+noget. Og det er jo dejligt

Nøj hvor giver det mig bare helt vildt meget mod og håb Jeg tæller ikke dage længere - men timer. Og i skrivende stund er der 111 timer

Tak til alle jer, derhar skrevet så søde og støttende ord! Det betyder SÅ meget for mig. Jeg lavede denne tråd https://www.baby.dk/debat/139452pi1/graviditet/ikke-navngivet.aspx

og fik aldrig svaret jer, der skrev. Men i skal vide, at det var jer der fik mig igennem den dag! Så tusind tak for det!

Må i alle få en skøn aften

Puha, har lige læst det andet indlæg, så det er jo HELT FANTASTISK  at de sætter dig i gang 14 dage før tid...!

Håber du får en rigtig god fødsel

Anmeld

23. oktober 2011

Madam Blå

babyMark skriver:

puster lige en masse vestøv afsted til dig! Så sender du bare retur, når du har brugt dit

og ja det er en fin vægt....får nok sådan en 3500-4000 gram baby ud af det til termin. fødte dagen efter termin sidste gang, så mon ikke at det bliver deromkring igen. Helst ikke en uge over tid, for så rammer vi min fødselsdag, og den vil jeg gerne beholde for mig selv

Hihi - mange tak! Du får det retur så snart hun er kommet ud

Dejligt Håber da at du føder på termin så. Kan godt forstå at du helst vil beholdedin fødselsdag for dig selv for at du får lov til

Anmeld

23. oktober 2011

Madam Blå

K&S skriver:

Puha, har lige læst det andet indlæg, så det er jo HELT FANTASTISK  at de sætter dig i gang 14 dage før tid...!

Håber du får en rigtig god fødsel

Ih tusind tak! Er også så lettet over at de besluttede for at sætte mig igang. Og endda 16 dage før termin! Er så glad

Glæder mig så meget til på tirsdag Er spændt på at se, hvor lang tid det tager. Håber at have født inden weekenden, men nu må vi se

Anmeld

23. oktober 2011

Ølgaard

Tillykke med nyheden

Det bliver dejligt

Al held & lykke med fødslen

Anmeld

23. oktober 2011

Madam Blå

Nov*Baby skriver:

Tillykke med nyheden

Det bliver dejligt

Al held & lykke med fødslen

Tusind tak Ja, det bliver skønt!

Og i lige måde da Det varer jo heller ikke længe inden du selv skal føde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.