Glædesindlæg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Madam Blå

Nu ville jeg lige spamme jer, og lave en ny og GLAD tråd

Jeg har fået tid til igangsættelse tirsdag den 25. kl 9. Hvor er jeg bare glad  Der er jeg 37+5, så lillepigen når nok først at komme til verden 38+noget. Og det er jo dejligt

Nøj hvor giver det mig bare helt vildt meget mod og håb Jeg tæller ikke dage længere - men timer. Og i skrivende stund er der 111 timer

Tak til alle jer, derhar skrevet så søde og støttende ord! Det betyder SÅ meget for mig. Jeg lavede denne tråd https://www.baby.dk/debat/139452pi1/graviditet/ikke-navngivet.aspx

og fik aldrig svaret jer, der skrev. Men i skal vide, at det var jer der fik mig igennem den dag! Så tusind tak for det!

Må i alle få en skøn aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Kay

weee det var lige den tråd jeg sad og ventede på

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

Madam Blå skriver:

Nu ville jeg lige spamme jer, og lave en ny og GLAD tråd

Jeg har fået tid til igangsættelse tirsdag den 25. kl 9. Hvor er jeg bare glad  Der er jeg 37+5, så lillepigen når nok først at komme til verden 38+noget. Og det er jo dejligt

Nøj hvor giver det mig bare helt vildt meget mod og håb Jeg tæller ikke dage længere - men timer. Og i skrivende stund er der 111 timer

Tak til alle jer, derhar skrevet så søde og støttende ord! Det betyder SÅ meget for mig. Jeg lavede denne tråd https://www.baby.dk/debat/139452pi1/graviditet/ikke-navngivet.aspx

og fik aldrig svaret jer, der skrev. Men i skal vide, at det var jer der fik mig igennem den dag! Så tusind tak for det!

Må i alle få en skøn aften

Hvor skønt, tillykke med det 

og hvor fantastisk at du nu kan tælle timerne til I får jeres lille pige til verden 

Anmeld

20. oktober 2011

TaAsJu

Ihh hvor dejligt.. håber alt kommer til og gå hurtigt..

Anmeld

20. oktober 2011

Nessie

Hvor dejligt Så er der jo lige pludselig ikke så længe til

God fødsel til dig

Anmeld

22. oktober 2011

Madam Blå

Kay skriver:

weee det var lige den tråd jeg sad og ventede på

Årh tak

Er så spændt. Kun tre dage endnu Eller rettere - kun 60 timer

Anmeld

22. oktober 2011

Madam Blå

Giraffen skriver:

Hvor skønt, tillykke med det 

og hvor fantastisk at du nu kan tælle timerne til I får jeres lille pige til verden 

Ja, det er SÅ skønt! Men også lidt skræmmende.. Nu ved jeg jo, hvornår jeg kan forvente at få syyygt ondt. Det er også lidt nervepirrende. Men nøj hvor jeg glæder mig

Håber det bliver en nem igangsættelse.. Så jeg ikke skal gå i fem døgn med veer.

Anmeld

22. oktober 2011

Madam Blå

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ihh hvor dejligt.. håber alt kommer til og gå hurtigt..

Tusind tak

Håber virkelig også det kommer til at gå nemt med den igangsættelse. Man kan jo altid håbe, ikk

Anmeld

22. oktober 2011

Madam Blå

Nessie skriver:

Hvor dejligt Så er der jo lige pludselig ikke så længe til

God fødsel til dig

Nej, det er jo lige om hjørnet! 60 timer nu hihi.

Tusind tak - håber også det kommer til at gå godt Glæder mig i hvert fald til den oplevelse.

Anmeld

23. oktober 2011

babyMark

ih god fødsel til dig. nu er der noget færre timer til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.