Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: ja, dagplejer, vuggestue, børnehave?
ja, dagplejer, vuggestue, børnehave?
3100 og bor i greve
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: spangsbro..er det ved tømmerup?.. jeg kender faktisk slet ikke til noget endnu smiler
spangsbro..er det ved tømmerup?..
jeg kender faktisk slet ikke til noget endnu smiler
Ok kunne godt være når du var herfra.. Men ja det lige ude ved tømmerup og kåstrup..
Stjernestoev skriver: Haha det var dyrt for vuggestue
Haha det var dyrt for vuggestue
Ja, vs er dyrt, og selvom man ikke selv skal have bleer med, så er det stadig meget dyrere end dp. Men vi valgte alligevel vs, for jeg syntes også at man får meget andet for pengene.
Mi skriver: Ja, vs er dyrt, og selvom man ikke selv skal have bleer med, så er det stadig meget dyrere end dp. Men vi valgte alligevel vs, for jeg syntes også at man får meget andet for pengene.
Stjernestoev skriver: Det var fordi du skrev 33000..
Det var fordi du skrev 33000..
Ej, ja så er jeg ikke sikkert på at vi ville have valgt det alligevel Ikke med mindre de så forgyldte børnene
Den lykkelige skriver: Ok kunne godt være når du var herfra.. Men ja det lige ude ved tømmerup og kåstrup..
smiler pudsigt..vi er fra rørby
Anonym skriver: smiler pudsigt..vi er fra rørby
Ok jamen så bor vi jo tæt
Anonym skriver: er priserne for dp det samme hos kommunal og private..altså hvor forskellen kun er fra kommune til kommune?
er priserne for dp det samme hos kommunal og private..altså hvor forskellen kun er fra kommune til kommune?
privat plejer at være billigere end kommunal - det er det ihvertfald i vores område
Christina.78 skriver: dagpleje kommunal 2200 pr md
dagpleje kommunal 2200 pr md
og vores skal vi selv medbringe bleer men alt andet inkl
Anonym skriver: hører især gerne fra nogle på vestsjælland er der forskel på privat og kommunan dagpleje priser?
hører især gerne fra nogle på vestsjælland
er der forskel på privat og kommunan dagpleje priser?
Nu er vestsjælland stort Men vi giver 3200 for en vuggestue plads i 4550 Asnæs.Det er en privat integreret institution. Det er ALT incl.Carina
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128