hvad koster jeres daginstitutioner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

dukke

DP 2880 Rødovre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Zafir

2660 kr for vs... Jeg syntes det er FÅÅÅÅKING dyrt... Det er uden madordning. Men vi skal betale bleer selv. Er SÅ glad for at vi ikke har madordning. Syns det er fucked up at skulle give 4-500 kr for frokost til små pusser. Er du vimmer der kan laves meget madpakke for 4-500 kr.

Vi betaler vidst nok 1500 kr for sfo, men nu får vi søskenderabat der og det er så halvdelen for SFO nu om dage.

Men FÅÅÅÅÅK at nogen af jer betaler en 3700-3800 kr?!! COME ON MAND!!!!!!!!!!!!!!! Det er mere end en efterskole. Og det er altså FULDTID og med mad 3-4 gange om dagen og soveværelse og alt muligt... SLAP OFF!!!!

Anmeld

20. oktober 2011

Hasselnødden

Dagpleje: 2469kr. Bor udenfor Tørring, dp bor i Ølholm. Skal selv købe bleer, men mad sørger dp for - vi er glade for vores, så prisen skænker vi ikke så mange tanker.

Anmeld

21. oktober 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

ej hvor sjovt..jeg er også fra kalundborg..

er dit privat eller kommunal

Kommunal.. men hun er ikke startet endnu.. Men du kan bare kigge på kalundborg.dk der står alle priser..  Jeg er spændt på hvem vi får og om det er en god en.. jeg er fra spangsbro.. kender du til dem der er herude??

Anmeld

21. oktober 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

ja, dagplejer, vuggestue, børnehave?

Kgs. Lyngby - vuggestue - 3050.-

Anmeld

21. oktober 2011

kirsti

mener det er 1300 skovbørnehave uden madordning

Anmeld

21. oktober 2011

Stjernestoev

Mi skriver:

Vuggestue 33000kr

Dagpleje 2200kr

Børnehave 1600kr

SFO eftermiddag 1300kr

Haha det var dyrt for vuggestue

Anmeld

21. oktober 2011

mortilnoahogmelina

vi hører under kalundborg kommune og jeg mener vi skal give 2300 kr , HAN er ikke startet endnu og vi har heller ikke fået plads endnu .
det er for en dp

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Kommunal.. men hun er ikke startet endnu.. Men du kan bare kigge på kalundborg.dk der står alle priser..  Jeg er spændt på hvem vi får og om det er en god en.. jeg er fra spangsbro.. kender du til dem der er herude??

spangsbro..er det ved tømmerup?..

jeg kender faktisk slet ikke til noget endnu smiler

Anmeld

21. oktober 2011

Anonym trådstarter

er priserne for dp det samme hos kommunal og private..altså hvor forskellen kun er fra kommune til kommune?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.