Fødsel i KBH - hvilket hospital?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

AnnaB.

kirsti skriver:

http://netbaby.dk/artikler/foedsel/index.asp her kan du taste sygehusene ind og se anmeldelser fra andre der har født der og læse om hvad de tilbyder

Tak - supergodt link .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

D-Micka

Jeg fødte på Herlev.. Sorry to say .. Men Jeg skal føde på Hvidovre næste gang .. Har kun hørt godt om hvidovre Men vi alle kan jo ikke ha' lige gode oplevelser

Anmeld

20. oktober 2011

MorDk

Jeg fødte på Rigshospitalet  Det var jeg super glad for!

Super søde og super dygtige!

Anmeld

20. oktober 2011

Miss T

D-Micka skriver:

Jeg fødte på Herlev.. Sorry to say .. Men Jeg skal føde på Hvidovre næste gang .. Har kun hørt godt om hvidovre Men vi alle kan jo ikke ha' lige gode oplevelser

Ja og jeg havde en mega dårlig oplevelse på hvidovre med sure personaler, overnatning på en undersøgelsesstue og jeg kan blive ved. Ingen opfølgningssamtaler, journaler eller andet ovenpå et problematisk forløb, havde også kun hørt godt om hvidovre.. Men min optik har ændret sig, for mig var gentofte helt perfekt og de er jo desværre rykket nu

Anmeld

20. oktober 2011

D-Micka

Miss T skriver:

Ja og jeg havde en mega dårlig oplevelse på hvidovre med sure personaler, overnatning på en undersøgelsesstue og jeg kan blive ved. Ingen opfølgningssamtaler, journaler eller andet ovenpå et problematisk forløb, havde også kun hørt godt om hvidovre.. Men min optik har ændret sig, for mig var gentofte helt perfekt og de er jo desværre rykket nu

Tja, så har vi oplevet noget af det samme .. Nu vil jeg ikke sidde og gøre det til en skræmme kampagne hehe

Anmeld

20. oktober 2011

D-Micka

Miss T skriver:

Men vil da lige sige at grunden til jeg valgte herlev, var fordi jeg kun havde hørt dårligt om hvidovre og godt om herlev.. Men efter mit eget forløb blev jeg godt nok ked af jeg havde valgt herlev ..

Anmeld

20. oktober 2011

Jeia

Har haft to super fødsler på hvidovre, meget sødt personale, men kender også nogle, der har haft rigtig dårlige oplevelser der. Så det kommer nok an på personalet, der lige har vagt mens du er der. Har hørt både godt og dårligt om rigshospitalet.

Anmeld

20. oktober 2011

lycly

AnnaB. skriver:

Hej.

Jeg skal snart tage stilling til, hvor jeg gerne vil føde henne. Og det synes jeg, er svært! Jeg bor på Østerbro i KBH, så det ville jo være oplagt med Rigshospitalet, men er det bedst? Eller bare lige så godt?

Det jeg søger, er jeres erfaringer med hospitaler i KBH - både for og imod og meget gerne hvorfor.

Tak tak

Jeg fødte på Hvidovre og har kun ros tilovers for dem derude! Min fødsel endte i akut kejsersnit og det hele gik bare SÅ stærkt, virkelig professionelt Og så havde vi enestue. Har hørt noget med at man ikke får enestue på barselsgangen på Riget. Så vil helt klart anbefale Hvidovre, men ønskede faktisk selv Rigshospitalet, men der var ikke plads

Anmeld

20. oktober 2011

Ka+Ma=Be

AnnaB. skriver:

Hej.

Jeg skal snart tage stilling til, hvor jeg gerne vil føde henne. Og det synes jeg, er svært! Jeg bor på Østerbro i KBH, så det ville jo være oplagt med Rigshospitalet, men er det bedst? Eller bare lige så godt?

Det jeg søger, er jeres erfaringer med hospitaler i KBH - både for og imod og meget gerne hvorfor.

Tak tak

Som du selv siger, er Riget nok det mest logiske, når du bor på østerbro

Jeg selv fødte på Hvidovre - det var en helt fantastisk oplevelse! Vi har bare fået sådan en god behandling hele vejen igennem og personalet er super søde. Jeg ville til hver en tid føde der igen, hvis jeg skal have flere børn

Men jeg har også hørt nogle fine ting om Riget. Og hvis man ikke ønsker at krydse byen i evt. myldertid med veer, så er det nok et meget godt valg

Anmeld

20. oktober 2011

K&S

AnnaB. skriver:

Hej.

Tak tak

Jeg fødte på Hvidovre og har kun .

Men som mange andre har skrevet, så tror jeg det afhænger af dagen, JM og en masse andre faktorer...!

Da jeg ankom til FG, fik jeg den sidste ledige fødestue, fordi der var vildt mange fødende den dag - så resten blev videresendt til Herlev.

Efter 1 time på fødestuen, fortalte JM at nu var der fuldt booket på Herlev, så nu sendte de fødende til Gentofte og Hillerød (mener jeg).

Vi havde enestue på Hvidovre og manden overnattede alle 5 dage, vi var indlagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.